Jodå....

Jag åkte iväg tidigt förmiddag till kiropraktorn för justering...
Å nog faan blev det justering.... 😔
Fick ju en kollega till han jag haft innan då "min" kiropraktor var fullbokad.
Å det kan kanske vara nyttigt oxå.

Som alltid får man gå igenom vad som anbelangar besöket s a s.
Å sen började han...
Han böjde å vred mig nästan dubbel vid ett par tillfällen,  han ryckte å knixade i fotlederna..
Böjde å vred både knän å höfter..
Han satte handloven rakt in i skinkan å tryckte till, inåt-uppåt å jäääävlars vad det gjorde ont..
Tryckte å knixade på höfterna så det knakade i längryggen..

Sen gick han hela vägen upp till nacken. tryckte, vred, knixade så det knakade våldsamt..
Å så sist nacken.... 
Masserade, satte press på ömma muskler å knixade så jag trodde huvudet skulle lossna...
Ja, nog var det en rejäl nackspärr jag hade..
Men jag kunde vrida på huvudet betydligt bättre än när jag kom dit. 
Fick div övningar jag ska göra...
Du gör dom intensivt så ser du skillnad inom 5-6 veckor å bör vara bra på 10 veckor..
Eeeeh...intensivt?? En gång per dag??
Näe, 2 ggr per dag, helst 3....

Happ, det är bara å börja....
Är fruktansvärt öm i muskulaturen, har ont på de mest märkliga ställen.
Under armhålan, ut i armbågen osv men så är det väl när det ska räta ut sig igen.

När jag var klar där åkte jag till en däckverkstad där en dansvän jobbar å fick mina däck bytta.
Så idag så fick både jag å bilen sommarskorna på mig, jag invigde mina nya skor jag köpte för nån månad sen på Deichmanns.
Trodde ett tag att jag trots allt köpt fel storlek men efter nån timme så blev det bättre å dom var supersköna, jag hade dom i 4 tim idag.
Vill ju gå in dom till resan om 3veckor..

Vidare till jobbet å slänga in kläderna å in på GS.
Å jag har köpt bh idag.... 😊
Inte EN bh utan TVÅ..... 😀
Det e faan två kryss i taket för det !!
Trots att jag använt bh i sådär 35 år så är jag mer vilse i bh-djungeln än nånsin....
Å en storlek i en modell kanske inte passar i en annan modell....suck...

Å nu har man kommit upp till den uuuuuuuunderbara åldern då boobsen tappar volym upptill så nu kan man inte bara sno åt sig första bästa push-up å den sitter snyggt..
Nänä.... nu måste man ha en åtminstone 3/4 kupa, helst helkupa för att hålla boobsen på plats å slippa boobs som håller på att välla ut åt alla håll å kanter.....
Hur kul är det på en skala 1-10??
Bah....... 😡
Välkommen till kärringåldern !!!

Att bli gammal i ålder stör mig inte men när kroppen börja förfalla å man inte kan göra nåt förutom på kirurgisk väg, då blir man bara såå less...
Men när lönen kommer ska jag gå in å köpa den ena i svart oxå för den var superbra om än i dötråkig modell men vad gör man??
Jag har en jättego sambo som inte bryr sig men JAG vill ha snygga , läckra bh's med spets å annat å inte nån tradig kärringmodell....suck...

Läste följande i en annons om en Audi som var till salu.
Det var sonen till kvinnan som sålde som lagt in annonsen:

Nu har min gamla mor fyllt 50år och då fick hon en ny bil i födelsedags present så nu skall denna trotjänare få leva vidare hos någon annan! 
Bilen har varit i familjen ägor i cirka 5år, jag har själv ägt den ett tag och aldrig haft problem med den!
Ev billigare vid snabb affär om du är en man i 45-55års åldern med god ekonomi, bra kvinnosyn, vän av tvål och vatten och kan vara snäll och trogen och även har modet att bjuda ut min mamma på dejt!
Finns skavanker på mamma också men i hyfsat skick trots den höga åldern (inget renovering objekt) Och har en känsla att jag och min syster gjort henne gammal i förtid!
Hon har ett hjärta av guld men kan förde ha ett jävla humör, så mycke krut kvar i kärringen!

(Fler bilder och info om min mor skickas vid intresse via mail)

Hahaha, jag garvade så tårarna rann.... 😀
Tycker det var gulligt av honom att skriva det 💗

Nähä, nu får jag gå ner på golvet å göra mina övningar å så blir det lite tv, det är fulldag imorrn igen...

HA EN BRA KVÄLL !!!









Kommentarer

Populära inlägg