Åååååh........





.......... mina ben...... suck....
En helt sinnessjuk dag på jobbet, tack käre tid för att det är 6 mån till jul å nästa sill-å-laxhysteri... 😊
Det är ett par helger i augusti när signalkräftorna kommer som det är så hektiskt annars är det bara vanligt fredagstempo övr helger.
33 tim på 3 dagar känns i benen kan jag lova.....

Tack å lov att smärtan i örat la sig, jag känner visst obehag än men inte mer än så.
Å som ren bonus ska jag på röntgen på måndag för mina bihålor på vä sida efter den långdragna infektionen jag hade i vintras till sena våren.

Handlade lite frukostmat på Maxi å 2 L jordgubbar innan jag åkte hem.
Åker ju hem till ön imorrn förmiddag, sambon kom hem bara nån halvtimme efter mig så vi kan nog komma iväg i bra tid imorrn bitti.
Jag tänker inte kliva upp kl 7 men försöka komma iväg vid 9 tiden iaf, tar ju 2 tim hem.
Har bara att packa ner lite kläder å maten så det är inte nå större besvär.

Sill å potatis å jordgubbstårta imorrn, grilla på midsommardagen.
Köpte fläskfilé åt oss, får se hur mycket jag får se av mina ungar under helgen.....
Men nu blir det slapp i soffan med käre sambon å så lär det bli sängen rätt tidigt...

Måste ju avsluta med LK å "Midsommarnatt".... 💓



TREVLIG MIDSOMMAR !!!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg