Onsdag....



........ å fyra dagar kvar av juli månad...
Som alltid har det försvunnit i rasande takt, semestern är över å jag är igång å jobbar igen.
Högsommaren är förbi, nu väntar sensommar.
Den tiden jag tycker allra, allra bäst om.... 💗

I måndags skulle vi ju på marknad men sambon var tvungen att åka in till stan först så vi blev lite sena så klockan var 16 när vi anlände.
Inte för det gör nåt, 1a dagen är det marknad till 21 tiden på kvällen, dag 2 däremot är det slut vid 17 tiden.
Men det blev inga stora inköp, vi shoppade hemma i Borgholm så det räckte.
Men givetvis blev det en Langos, bästa marknadsmaten, sambon tog dock en  tunnbrödsrulle med lax.
En donut med choklad å cocos fick bli dessert...
Tur man bara går på marknad sådär en 2-3 ggr per år 😉

Inköpen begränsade sig till 2 fina paket servetter å en jättefin presentförpackning.
Sambon köpte ett läderbälte, det var det hela.
Vi gick en sväng på "Börjes" oxå när vi ändå var där..
Igår så jobbade jag heldag 11 tim å det har jag gjort så ock idag.

Jag handlade faktiskt ett kosttillskott på Life igår som ska motverka trötthet sägs det.
Får se om det gör nån skillnad om ett par veckor, då kan jag skriva mer om det
Annars har jag ju provat det iaf...
Inhandlade en bodylotion på Kicks, hade en 20% rabattkupong på valfri hud el kroppsvårdsprodukt.
Dumt att inte utnyttja den, sånt går alltid åt å man ha den på lager ett tag.

Imorrn bitti kl 9 ska jag till kiropraktorn å justera det som cykelvurpan ställde till med.
Jag har inte ont sådär men när jag belastar vä sida så känns det.
Ska handla lite innan jag åker hem, börjar ju inte förrän 14.15 så jag tänker inte tillbringa hela dagen i stan igen utan åker hem emellan.

Har så mycket jag vill hinna med, vill ut i skogen å plocka blåbär, detta ljuvligt goda lilla bär.
Hoppas jag hinner ut på sön, blir 6 dagars vecka på jobbet nästa vecka.
2 andra har semester så då blir det så å då blir det inte mycket ledig tid över.

Men nu har sambon dukat upp vattenmelon så det ska bli gott....

HA EN SKÖN KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg