Akut....



..... ryggskott.........
Satt som en smäck i ländryggen tidig förmiddag idag...
Trodde det inte var så farligt först men till slut kunde jag knappt flytta hö ben, det var nå grymt vilken smärta.
Trodde inte att jag hade haft ryggskott innan men nu vet jag att jag har det, den smärtan har jag haft innan dock inte så kraftig.
Ringde kiropraktorn å fick en akuttid i eftermiddag.

Då parkeringen ligger en bit därifrån så åkte jag i god tid, tog med mig kryckor jag hade hemma.
Å jag hade aldrig kunnat gå dit utan dom men när jag gick därifrån gick det betydligt bättre.
Inte för att smärtan var borta, så lätt gick det inte men jag var bättre iaf.
Smärtan hade gjort mig intensivt trött så när jag kom hem så la jag mig, tog en Naproxen å somnade å sov kanske 30-40 min.
Middag fick bli 2 äggmackor å en avokado, orkade inte laga det jag tänkt.

Så allt gick åt helvete igen......
Städning å träning å kanske jobbet imorrn.
Det var när jag skulle dra bort soffbordet som väger kanske 40-50 kg som det drog till i ryggen.
Men soffmattan kom ut å det är dammsugat å torkat så det är gjort nu.
Skulle gjort så mycket mer här hemma men så blev det inte....
Skulle satsat rejält på träningen men det sket sig, allt gick åt helvete....
Det blir aldrig som man tänkt sig.......är en sann klyscha...

Jag blir så less på alla motgångar, är så jävla less på allt nu..
Ser ut som en jävla golvmopp i huvudet men nästa tors ska jag till frissan.
Inte för att vi åker nånstans men iaf..
Denna veckan är bara en transportsträcka till nästa å veckan därefter, därför skulle jag satsat på träningen men så blev det inte.
Till helgen ska jag hem, tandläkare å mammografi nästa måndag å ett annat ställe.
Nästa tis ska vi ut å äta för att fira 1 års förlovning.
Dessutom ska jag gå å bli proffssminkad.
Jag vann en utlottning om 30 min gratis makeupkurs så jag har lagt den den dagen vi ska ut å äta.
Torsdagen ska jag till frissan å idag om 2 v åker pinglan B å jag till Köpenhamn för en dags julshopping.

Sen blir det lite dans som livar upp det hela så vardagslivet blir lite uthärdligare i december.
Nobelfest å Lucia å sen är det snart jul.
Då hoppas jag Italienskan kommer hem, ett år sen vi såg henne sist.
Hon har haft sån otur sista dagarna så det är sanslöst.
Fick en käftsmäll av hingsten i torsdags å igår gick hon omkull med sin häst.
Tog ansats innan ett hinder lite för tidigt å landade mitt i.
Hon är blåslagen å förmodad hjärnskakning då hon har minnesluckor, hästen fick sy 3 stygn under hakan.
Tur att Italiens ledande transplantationskirurg har 4 hästar i stallet å han kom strax efter så han såg om henne å även igår kväll.
Är glad om hon kommer hem hel.... 😟

Nu får det bli en smärttablett å lite tv så hoppas jag att jag kan jobba imorrn.

HA EN SKÖN KVÄLL !!!








Kommentarer

  1. behöver du ett lån? Maila oss remy.credit111@gmail.com
    Maila oss remy.credit111@gmail.com
    Hej Hur mår du idag?? Behöver du ett brådskande lån nu inom de närmaste 6 - 12timmarna nu utan stress eller fördröjning REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag ger vi ut lån på 2% ränta maila oss nu för dina brådskande lån
    Maila oss vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    Maila oss remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig
    REMY.INC

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg