Det......


........ här är nog värre än jag trodde från början...
När jag har haft sån smärta innan så har det värsta gett sig inom 2 dagar men detta är nå grymt.
Insåg under förmiddagen att det inte blev nå jobb idag.
När jag inte kan stå-gå mer än några minuter innan ryggen krampar å hö ben låser sig så går det inte.
Att gå som Quasimodo är ju inte heller bra för muskulaturen även om jag försöker räta på mig så gott jag kan.
Jag bokade in mig online idag till kiropraktorn imorrn, han ville ju jag skulle komma tillbaka inom 3-4 dagar när det inte är så akut längre.
Så jag hoppas han kan fixa en hel del men betvivlar det men man kan ju hoppas iaf...
Enda gången jag är smärtfri är när jag ligger ner, kan bara sitta korta stunder.
Men jag blir ju slut i nacken oxå av att ligga ner så mycket så hur man än vrider på det så är det nåt som är fel.... 😕
Har sovit en hel del, smärtan är tröttande nåt enormt....

Men nu ska jag in till stan imorrn så jag kan handla lite, både matvaror å annat.
Sambon handlade säkert en del idag på väg till jobbet men iaf.
Fick köra in till Ingelstad idag å köpa en fryspizza till middag å ett nr av Amelia.
Tv-programmen avlöser varann, man blir helt slut i huvudet av surret men det är ett tidsfördriv.
Missade ju "Jill's veranda" förra veckan, såg sista 20 min av det.
Men ikväll ska jag inte missa det, Mia Skäringer är ju med.
 
Har messat med italienskan, hon har varit på magnetröntgen idag.
Hennes arb.givare tog henne till en privatklinik (vad annars??) men allt var "bra".
Hon har fått ett slag i pannan, det kunde dom se å hjärnan har liksom "flyttat" på sig å det ger huvudvärk när den ska lägga sig "rätt" igen.
Å det är väl det som är hjärnskakning...
Skrapsår å stukad fot läker igen å det får man hoppas att hjärnan gör oxå men hon är ju medveten om att vila är det som gäller.
Men nu är det dags att lägga mig igen, det gör för ont i benet att sitta upp.

HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg