Nu....





......... så börjar det dra ihop sig...
Väskan är färdigpackad, bara att lägga ner duschgrejerna imorrn bitti.
Kommer bli samma fantastiska väder som förra året, så vackert att åka genom Sverige nu.
Lite synd att sitta inne en sån dag men så är det.

Har ju jobbat idag men väldigt lugnt.
Efter jobbet åkte jag till en ny frissa jag skulle testa å jag blev superdupernöjd !!!!
Å billig var hon oxå, låg ute i bostadsområde i ytterkanten å då kan man hålla rimliga priser.
En skitsnygg kall, blond färg fick, precis som jag önskade.
Gjorde inte så mycket med håret, får gå upp tidigt imorrn bitti, fukta det, rulla upp på spolar å sen fixa det precis innan vi åker iväg.

Fick hem parfymen jag beställt oxå, sniffade på den på båten hem från Polen.
Hade ju sparat 70 spänn om jag köpt den där men så är det.

Hade känning av migrän när jag kom hem.
Rätt omild behandling när hon drog ut slingorna, kisande mot solen å inget mellanmål sen lunchen.
Men jag tog 2 av mina polska migräntabletter, la mig på soffan, lyckades somna en liten stund å det har till 98% släppt.

Så nu ska jag gå å steka varsin hamburgare till oss, lite sent men det blev så när jag hade ont i huvudet när jag kom hem.
Sen ska jag måla mina naglar .....
Blir sent hem på tors kväll, jobb som vanligt 11 tim på fre å lör.
Vi lär vara rätt så möra lör eftermiddag men man lever bara en gång 😊

Å så här kul kan man ha i bussen hem från kryssningen för 2 år sen 😀
Allsång till Streaplers som spelar ombord imorrn.
Vill dom ha en kör så bjuder vi sååååå gärna på vår  "skönsång"  😉


HA EN SKÖN KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg