Faanshelvetesjävlaskit.........


.... kan man säga.


"suck"


Som jag misstänkte, en skada på nåt revben.
Brott el spricka samt ett skadat muskelfäste i axeln.
Tar X-antal veckor att läka så nån dans lär det inte bli förräns påsk på sin höjd...
Jag kände när det "hoppade/knixade" till o hörde knaket så jag är inte förvånad.
Han kollade lungorna för vid ev revbensbrott kan lungsäcken skadas o falla ihop men det var ok.


Har sovit som en gris i 2 timmar, hade så ont när jag kom hem ef hans undersökning + att jag åkte o tvättade bilen (obs!! maskintvätt..) o handlade.
Åt en pirog o tog 2 Pronaxen o sen slocknade jag. 
Vaknade halv 2, vände på steken o sov vidare till halv 3.


Köra bil i stan är bland det värsta just nu, nu har den stått sen i tors men det var lika illa.
Rattvridningar i stan är inte så kul just nu å ingen servo.


Men antagligen får jag åka till Kalmar med tonåringen, hennes stövlar har gett upp.
Ovansidan över foten har släppt fr sulan så dom ser ut som en krokodilkäft...


"suck"....
HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg