Före å Efter..

FÖRE.....

EFTER.....


Jepp, då har jag tillbringat TRE timmar hos frissan...
Först tvätt o grovklipp, sen blekning som höll på å få mig att krevera. Det stack o kliade i nacken så jag höll på å bli galen. Till slut fick hon skölja ur nacken, då blev det uthärdligt. Hon rakade i nacken när hon grovklippte det så jag tror det var anledningen till den kraftiga reaktionen, då är ju huden redan irriterad.

Sen tvätta igen o lägga i en annan färg så jag är platinablond med rosa pärlemor.. 
Sen tvätta igen.......
Klippa lite till o styla en aning men som vanligt får jag stajla om när man kommer hem. Eller bättra på iaf.Nu är färgen för visningen för denna färg är "het" just nu. Trivdes jag inte så kunde jag säga till så ändrar dom det.

Vi är 10 modeller på tors, alla frisörer har 2 modeller var. Imorrn får jag veta vilken tid jag ska vara där på tors. Grundsminkning gör hon på salongen men sen sminkas ögonen på scen. Helst skulle vi ha svarta, "neutrala"  kläder så nån catwalk blir det inte.

Middag intogs strax ef sju, tur det vara att värma + koka pasta. Smidigt med snabbmat en sån här kväll.

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Nu blir det tv, disken får stå tills imorrn, ids bara inte...

Kommentarer

  1. Oj jävlarr, är du mörk i grunden? Platina passar dig sååå bra. Jag vill också vara platinablond. Var det förut och det var rätt fränt.

    Snyggt blev det i alla fall. Tre timmar.. puh.

    SvaraRadera
  2. Fint! Fast du passar väldigt väl i glasögon oxå. Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig blond nyans. Gillar även att du blev gladare efteråt, haha.
    Ääääääääääääntligen kan jag kommentera. Det verkar ha fixat sig av sig självt. Skönt. Nu har jag en bloggfamilj igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt!!! Verkligen!! *ler* Och jag tackar för fotona! Jag gör nog likadant - för jag skall till frissan på torsdag... Klippning, färgning/blekning/slingning (har inte bestämt ännu) Men jag har låtit bli att bleka rötterna just för att vi skall se vad vi kan hitta på...

    Ha en bäst dag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg