Sunny morning...


........ är det sannerligen idag.
Efter regnet igår morse så sprack det upp mitt på dagen o blev en ljummen vårdag!!
Å idag är det SISTA VINTERDAGEN!!!
Tjohooooooooooooooooooo...........

Det är även damernas friardag så e ni inte gifta babes så passa på å fria !! :D

Har utfodrat barnen o dom har gått till skolan, det är dags för sonen's pappavecka så ikväll så är det bara jag o tonåringen.

Fick tvättäkta bonn'ägg igår, alldels hönsbajsiga... Konstigt för äggen av hönorna  i affären är alldeles rena.. ;)
Så efter morgondisken så fick jag stå å tvätta av alla.

Ska till sjukan 10.20 för min onda hö axelskuldrarevbennånting...
Första fallet förra sön så både hörde jag o kände jag hur det knakade till.
Borde gått redan förra onsdagen men dels var jag i Kalmar o sen trodde jag det skulle bli bättre.
Vissa da'r är det inte så farligt men vissa dagar gör det h-e's ont.
Var ju på Zumba igår, det är bara de första 2 ggr jag kunnat veva fullt ut med armarna, sen har jag varit "justerad". Först var det vä axelskuldra å nu höger... "suck"..

Gamla kärringar ska sannerligen inte ut i backen o leka offpiståkare.....

Jag gjorde några försiktiga rörelser igår kväll men det straffar sig idag....

Rävhuve't är äntligen klart!!!
Aldrig, aldrig, aldrig mer jag syr en räv. Det "plottrigaste" ni kan tänka er.
Nu är det trädet o snötyngda grenar kvar men inte på långa vägar så besvärligt att sy.

Jag ska vara hos frissan halv 5 imorrn, sen tar det till halv 10 innan allt är klart ef kvällen.
Ska bli jättekul att få vara med o inte bara vara åskådare.


 HA EN LJUVLIGA VÅRDAG!!

Kommentarer

  1. Här också soligt idag :)
    Blir shopping med tonåringarna idag;)

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg