VÅR !!!

Jaaaa, jag tror ta mig tusan det är vår !!!

Solen skiner, balkongdörren är öppen o fåglarna kvittrar...

Håller på med tvätt men allt är tvättat nu, ska bara torka allt.

En sväng ut måste jag bara i detta underbara väder, för fint för att sitta inne en hel dag.

Fick hem broderier igår som jag började på, så nu går nålen så den glöder...... :)

Svårt att slita sig...

En liten sessa såg dagens ljus igår, jag fick rätt !!

Trodde hela tiden hon skulle få en flicka.

Jag är rojalist men tycker det är sååååååå tramsigt med alla dessa s k "experter" som ska tycka om allt dom inte har en blekaste aning om.

Hon har fött barn, det har kvinnor gjort i alla tider. Hon är garanterat lika öm, svullen o ihopsydd som de flesta andra. Låt dom ha lugn o ro nu!!

Ser fram emot nästa vecka, få bli fixad helt gratis o sen få vara hår o makeupmodell.

Jag ser alla mina hundralappar flyga på guldkantade vingar tillbaka till mitt konto :D

Precis vad en utförsäkrad som jag behöver :D


HA EN SKÖN FREDAG!!

Kommentarer

  1. Så, ännu en som lämnat Amelia. Måste säga att jag till viss del förstår men samtidigt tycker jag det är synd. Det krånglar alltid i början innan det blir bättre. Så kanske kommer du tillbaka...?

    Skön fredag tillönskas dig också!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vi har också en mysig dag....våren kommer med stora steg :)

    Ha en härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hittade dig! Lägger till i läslistan.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du får det gratis...det är du värd!!!

    SvaraRadera
  5. Vad, hur kan du får det gratis? Vad ska du vara med på då? Grattis och lyllo dig!/Freja, som fått starta ett googlekonto för att kunna kommentera hos dig. Fast nu blir det ingen länk till min blogg, förstår inte hur jag ska göra det...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg