Regn, regn, regn.....



...... är det idag.
Tur jag slängde ut sängkläderna igår å piskade täcket, idag hade det knappast gått.
Disken är avklarad så det är rent o fint i köket.

Dagen tillbringas nog syende, rävhuvudet börjar bli klart.
I eftermiddag ska sonen klippa sig, nu har vi klippt oss alla 3 på 8 dagar.
Byhåla's mest välfriserade familj :D

Tonåringen kom hem från Skåne med en helt annan hårfärg än när hon åkte...
Jojo, hon hade frågat pappa om lov, det skulle bara bli liiiiiiiite brunare än det hon hade.
Kompisens mamma skulle hjälpa henne.
Ack ja, så blåst han blev.....

Hon är flammande röd i skallen!!
Hon passar förvisso i det o jag hade tänkt hjälpa henne när hon kom hem.
Hon har tjatat så länge om det att jag tänkte det var bättre att JAG hjälpte henne ist för en kompis för till slut så börjar dom kladda själva o då kan det bli katastrof med färg både här o där..

Men nu är det redan gjort!!
Imorrn o tors förmiddag blir det lite städning o på kvällen är det ju visningen.
Läste i dagens Blad att det är flera aktörer med o det är företaget Eventor som arrangerar det.
Modevisning fr Ullcentrum, stil/färganalys, trendiga smycken kommer visas, förfriskningar mm.
Så det blir nog en helkväll, ska bli kul.
Tonåringen får givetvis följa med, nån måste ju fota så NI kan få "följa med"... :)

Nähä, tillbaka till nål å tråd..........

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Här är det snöstorm idag..blää..
    HA en bra dag!

    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Jaså rödhårig minsann. =D

    Så det har regnat hos dig? Här har soljäveln lyst så jag har skallvärk.

    SvaraRadera
  3. Här inget regn men var lite moln o jag gick i TRÖJA mitt på dagen, hurra!
    Rött e snyggt jag har ju det, hehehehe
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg