Veckans middagstips!!


..... blir följande:

Mån- Frysplock...
Tis- Kroppkakor, mamma bjuder :D
Ons- Persiljestuvad potatis, tjock grillkorv, morots/apelsinsallad.
Tors- Köttfärssoppa, varm ostmacka.
Fre- Pastasallad med kyckling
Lör- Köttfärsbiffar, pot, sås, smörslungade morötter, lingon
Sön- Bakad pot m fyllning av nå slag..

HOPPAS DET SMAKAR !!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaha, måndag igen......

Har gjort några ärenden på datorn, nu ska jag strax slita ur sängkläderna o hänga ut på vädring.
Innan det dåliga vädret dyker upp......

Satt o sydde till halv 1 inatt, liiiiiite för sent faktiskt. Men man ska bara sy dom stygnen o dom stygnen... men så tar jag dom oxå å tiden springer iväg :)

Halv 10 igår kväll kom tonåringen hem, dom hade fått problem med oljeläckage på bilen så dom fick ringa ef bärgare o få en annan bil innan dom kunde fortsätta hem.

Men nu är det skola igen i väntan på nästa lov som är påsklov.

Inte ett jobb i sikte, alla min ansökningar blir tillbakaskickade el vad man ska säga....
Nästa vecka ska jag till af igen men dom rycker ju bara på axlarna så vad jag ska dit o göra vet jag inte. Hörde på Reinplåten igår, höll på å få hjärnsläpp på karl'n. Enl han finns bara ungdomsarbetslösa m utländksk härkomst. Inga andra verkar existera för honom. Inga som han vill hjälpa iaf.

Stäng gränsen, låt oss som var här först få jobb, sen kan vi hjälpa andra.
Men då blir man kallad rasist.

Hoppas Löven kan få tillbaka förlorade väljare så kanske det blir ordning på torpet. Mycket av soc.demokraterna var tramsigt med ett daltande med folk men det kan man ju ta bort men att sparka på dom som redan ligger gör bara cyniska svin.

Klara dig bäst du kan verkar vara hans motto!!

Jag ska iaf njuta till max i 2½ timme idag när jag sitter hos frissan. Att det är GRATIS gör det inte sämre. Dags att börja dagen på allvar, en dusch ska oxå hinnas med innan frissabesöket. sen får jag lägga mig i en renbäddad säng till kvällen, nyrenoverad light. Resten tar jag på tors med vaxning o dyl.
Lovar en FÖRE o en EFTER bild :)

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Ser fram emot makeover-bilderna, och tack för menyförslag som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Reinfeldt är kass och helt inkompetent. Fy.

    SvaraRadera
  3. Nu blir man kallad rasist vad man än säger. Reinplåt bara bevisar sin blåsthet så fort han är i rutan.

    Ja före och efterbild vill jag också se =D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg