Ja, det är våååååren,




... ja, det är våååååååååååren..........


 Ja, det är vååååren som kommit igen..........


Åtminstone på tillfälligt besök !!


Ska bli skitväder lite senare i veckan men nu kan det regnslabba o snöa bäst det vill.


För det stannar INTE KVAR!! :D


Jippiiiiiiiiiieeeeeeeee !!


Strålande väder igår, strålande väder idag!!


Idag har jag tagit bort julslingan på balkongen... Skulle gjort det för en månad sen men då kom all snön o begravde den men nu är den torr o ren så det passade bra.


Igår satt jag inte vid datorn, jag bara sydde dessutom var datorn extremt seg, vet inte vad det berodde på.


Jag syr en rävtavla till rävjägar'n han ska få i födelsedagspresent. han fyller inte förräns i maj men jag vill ha den klar så fort som möjligt. Dessutom har fotoaffären alltid 30% på inramning i mars månad. Jag brukar rama in själv men detta är en knepig storlek så jag får se.


Jag bara säger, RÄVJÄ.....L !!!


Vet ni hur många rödbruna nyanser det är från brunsvart till gyllene guld??


Å grågrönbruna???


Vet ni hur melerad o strimmig en räv är??


Never more att jag syr en räv...


Sen emiddag/kväll kommer tonåringen hem, då är bägge barnen här. Endast i mån morse o ikväll jag har haft dom hemma samtidigt.


Då mumsade vi scones till frukost o till kvällen tror jag jag ska baka en blåbärspaj.


Imorrn är det skola igen.....


HA EN SKÖN SÖNDAG!!

Detta "elände" syr jag...

Kommentarer

  1. Jättefin dag här med :)
    Vilken fin tavla du syr!

    Ha en härlig dag i solen!

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tack jag sov skapligt å fick dessutom sovmorgon :). Lycka till med räven!! Åhh vad gott m blÅbärspaj :D. Fin dag :)

    SvaraRadera
  3. Jamen det blir ju fint till slut..fast mkt slit förstås..jag kan inte sy alls

    SvaraRadera
  4. Ja inte ger jag mig på att brodera. Kanske datorn höll på med en uppdatering eftersom den var seg?

    Idag har jag ryktat hästar i kall-blåsten och Pluto filmade. Jag ska snart lägga ut dem. =D

    SvaraRadera
  5. Hahaha, jag brukade brodera förr och kommer ihåg alla dessa eländiga nyanser. Och jag är färgblind dessutom så jag var tvungen att ha råkoll på varenda liten trådusling, så jag inte blandade ihop dem.... Fortfarande kan jag inte länka till min blogg, hoppas du hittar mig ändå...

    SvaraRadera
  6. Duktig du är!!! En annan kan ju som sagt inte sådant. Konstigt att jag inte ärvt det av min mor. Hon är duktigt.

    Hoppas din kväll varit skön! Och ja, våren har varit lite här också.. *leer*

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg