The perfect...


.... housewife är nästan klar med sin höststädning... :))
Bara stora rummet kvar, fönster o golvet.
Har jobbat med det hela veckan efter jobbet, har ju varit hemma ensam då sambon jobbat eftermiddag-kväll.
Så ljuvligt skönt med riktigt rent !!!
 
Ja, september har gjort sitt intåg o det känns...
Har regnat nästan varje dag, igår var det riktiga monsunregn 3 ggr under kvällen.
Luften är friskare, dimmigt på morgonen, kylan börja komma krypandes..
Men just nu tycker jag det är bara skönt...
 
Var på klubben i ons kväll o testade på boogie-woogie...
Testa å testa...
Försökte lära mig grundstegen o det gick hyfsat, ska bli kul att pröva på det på riktigt.. :))
 
Har varit på företagshälsovården idag för hälsokoll..
Å jag hittade dit, inte illa !!!
Vad blev då utlåtandet??
Att jag var en lätt överviktig medelålders kärring visste jag innan...
Det behövde jag inte BMI elr måttband för att veta..
Men det är bara att tag i det igen...
Hörseln var jag mest intresserad av o jag låg precis på gränsen för vad som var godkänt så visst har jag tappat lite.
Å det sitter i generna tyvärr...
Blodsocker, blodvärde o kolesterol var lysande !!
Synen var inte nån idé att kolla då glasen e nästan sprillans nya...
Men va faan, jag har krympt....
Jag har KRYMPT !!!!
En HEL JÄVLA CENTIMETER....
Jag har hela mitt vuxna liv varit enåsextienieåenhalv......
Nu var jag enåsextiÅTTAåenhalv....
Bah......... :(
*nugårdetbarautför*....
 
Idag är sonen i Polen o jag längtar tills vi får åka om 13 dagar..
Ska bli ljuvligt skönt att få komma bort några dagar, bara ha det skönt o bli knådade på alla möjliga å omöjliga vis..
Det som ingår är:
Helkroppsmassage..
Ansiktsbehandling med vitaminer..
Avslappnade behandling i alphakapsel... Ööööh..??
Hydromassage ??
Massage GX ??
Nån som vet vad det är ??
 
Äta god mat, vandra längs beachen i förhoppningsvis skönt höstväder.
Så länge det inte regnar så är det helt ok..
 
Å den 15e ska jag till frissan..
Ska bli så skönt att bli fixad i håret, få gå å sätta sig o bli ompysslad o "duttad" på :))
 
Men imorrn så blir det dans till bästa Kindbergs o Blender, ska bli så galet kul !!
Bästa L fyller 50 år idag o har bjudit in alla hon känner å inte känner :))
Ska bli så jättekul, är ett tag sen vi dansade sist om man bortser från klubben i sön kväll.
Men nu ska jag ägna lite tid åt kärleken...
Har ju inte setts i vaket tillstånd sen i sön kväll :))
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

  1. Skönt o få rent, och att ha en resa att se fram emot.
    Ha de Fia.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg