April, April....





........... är här....
Har ni blivit lurade idag??
Jag reagerar sällan, man blir inte förvånad över nånting längre el så tror man inte på nåt..

Projekt den stora vårstädningen fortsätter...
Igår var det fulldag på jobbet så då blev det ingenting.
Idag så slutade jag innan kl 15, åkte till sjukhuset till pinglan B å lånade hennes kruskavel.
Blev så sugen på franska våfflor till lill-loppans stundande födelsedag så jag vill baka såna.
Å givetvis så glömde jag min egen hemma i lägenheten i måndags när jag åkte därifrån.
Ska försöka hinna baka innan vi åker oxå., när vi kommer hem går det i 190 som vanligt.

Trodde jag skulle kunna hälla ner mig i en solstol efter jobbet men så varmt var det inte men helt perfekt för fönstertvätt utvändigt.
Så alla utom de 2 som vätter ner mot sjön + altandörren tvättades utvändigt (solen låg på där..) på dryga en timme.
Så jäkla skönt att få det gjort !!!
Å sambon hade lämnat 2/3 av allt som skulle till återvinningen idag, resten kan jag ta.
Regnar det inte imorrn får det bli sista fönstren utvändigt, inne kan jag ta de som är kvar när som helst.

Den lediga tiden innan vi åker krymper allt mer, därav lite brådska.
Blev ombedd att åka till jobbet på måndag å hjälpa till med det som görs då så där försvinner den förmiddagen.
Samtidigt vill jag gärna ha tid att njuta av solen OM den behagar visa sig..
Känns lite som om att jag inte har tid att jobba el tid att åka bort.
Men det blir säkert bra när vi väl är där.....
Packar gör jag lite under tiden av det jag kan, vill inte glömma nåt.
Håller alla tummar, tår å hårtestar för kanonväder där nere..... 

Grillpremiär denna 1a april till ära.
Å du himmelensmakter, så gott det var !!! 😋
Men det får sambon sköta, inte för att jag inte skulle kunna men jag har inget tålamod med det.
Alldeles för omständligt för mig...... 😊
Jag fixar resten mer än gärna.
Å en fantastisk solnedgång till det..... 💕



Nu är det "Talang" på tv'n...
Men alltså.....vissa har nog ingen självinsikt....
Får väl bli lite tv resten av kvällen, har inte kollar vad som finns än... 

HA EN BRA KVÄLL !!!
 


Kommentarer

Populära inlägg