Well, well.....


......påskveckan är i full gång....
Å vilken dag det har varit....puh.... 
Som en intensiv fredag men internet la av så kortläsaren funkade inte.
Å då blir det kaos kan jag säga...
Å givetvis måste det hända inför en sån här helg å inte en sketen tisdag i mars 😔
Men så är det....

Kvällen var sen innan jag var hemma, sen har jag haft fullt upp.
Plockade ihop ren tvätt, strök det lilla som var.
Plocka lite här å plocka lite där som man gör...
Har fixat mina ögonbryn så nu har jag ett par igen.
Åtminstone är dom synliga nu.
Fick dom perfekt färgade för en gångs skull men så var jag supernoga när jag la på färgen oxå för att slippa se ut som Groucho Marx i 2-3 dagar innan överskottsfärgen släppt.

Nu blir det sängen, är så trött så ögonen går i kors.
Imorrn bitti ska jag packa ner det sista av smink å hår grejer, sen jobba till kl 15.
Sen hem, byta om å så åker vi.
Ska bli ljuvligt skönt med en dryg veckas semester, önskar innerligt sol å värme även om det inte blir vad vi kallar "badväder" så iaf varmt å skönt så man slipper frysa.
Men det får väderguden fixa...

Får önska alla en Trevlig Påsk å ta't lugnt på vägen till Blåkulla 😉






Kommentarer

  1. Hej! Hoppas innerligt att du får en fantastisk vecka med värme! Gissa om det känns som önskvärt även på detta håll? Kallt som fanken är det... Nåja, det går ju ingen direkt nöd på en.. :))

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg