Långhelgen....




En blek novembersol....
 
........ lider mot sitt slut....
Det har verkligen gett en boost på alla plan man kan tänka sig.
Må bra-kontot har fyllts på till max, en underbar känsla i en vardag som är rätt tung ibland.
En timme träning var dag å lite till, frisk luft, umgänge med sambon, god mat, lugnt å skönt...
Har gjort mina stretch-å-rörlighetspass både 1 å 2 ggr per dag men idag har jag slarvat så det får jag göra nu när jag skrivit klart.
Å jag har faktiskt lyckats med konsten att inte göra någonting utöver lite mat å slänga in tvätt i tvättmaskinen...
Ända till kl 11 idag, då drog jag igång dammsugaren å så strök jag helgens lilla hög med rena kläder som var kvar.

Har varit ett fantastiskt väder igår å idag, idag är det rena va-va-voom vädret !!
Strålande sol, klar, hög luft, sådär härligt krispigt ute 😊
Planen var att åka till gymmet för ett spinningpass men tur jag kollade för dom hade bytt pass.
Så jag gav mig ut på en kortare walkabout idag när han ändå åkte till jobbet.
Sen blev jag sugen på att baka bröd så jag drog till affären å köpte jäst.
Har töat skinkspad från frysen så nu ska jag sätta en deg till rågkakor.
Å ikväll är det ju "Vår tid är nu..." så suveränt bra serie !!!
Bästa SVT på läääääänge får jag säga !!! 


Fortfarande så vackra efter NIO dagar 💘

HA EN SKÖN KVÄLL !!!


 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg