Helt ljuvliga....


...sensommardagar är det här nu...
Och har varit hela förra veckan oxå....
Igår var nog varmaste dagen på länge, blev nästan förbannad på mig själv för jag valde åka till Kalmar o slösa bort den otroligt varma sensommardagen i bilen.. :(
Men trodde inte på förmiddagen att det skulle bli sååå varmt...

Nu har jag tvättat sista fönstret för denna gg, nu får det vara med städning tills i eftermiddag när solen försvunnit fr den sidan.
Har bytt gardiner överallt o ska börja göra höstfint... =))
Satt upp fönsterlampor överallt, såå mysigt att tända vid halv 9 tiden på kvällen för så tidigt är det mörkt nu.

Haha, började googla efter flygbiljetter för besök hos Italienskan på Sicilien...
Herrejävlar en sån djungel...
Hittar man resa hem så hittar man ingen som passar dit... :(
Så strax ska jag ringa o be om hjälp, jag reder inte ut det.. :(


Ska cykla till Nisses fisk o se om det finns sillfileér, det ska bli sillamacka till kvällsmat.
Om inte, så får det bli Korv stroganoff ist..

Sen ska jag njuta av det underbara sensommarvädret i brassestolen, snart är det slut på det ljuvliga vädret..

HA EN LJUVLIG SENSOMMARDAG !!!

Kommentarer

  1. Visst har det varit fantastiskt väder!!!?? Helt underbart! Och du verkar ha haft en bra helg du. *ler* Det skall man ha! Jag skall också tvätta lite förnster, men just nu håller vi på och målar de sista, så jag väntar och tar alla i ett svep..

    Hoppas din vecka blir bra! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg