En sån vecka...

... det kommer bli !!!
Otroligt rolig men intensiv..
Å jag fick ett schema som passar som hand i handsken... =))

Igår begav jag mig ut i djupa urskogen i Rälla för att plocka blåbär..
Å se där, 4 L hittade ner i hinken.. =))
Ikväll tar jag mig en tur efter jobbet, slutar "tidigt" kl 18..

Sen blir det inte förräns tors morgon om vädret samarbetar, den enda dag jag är ledig.
Men imorrn kväll är det stor final på torget med Wizex !!!


Så skoj det ska bli !!!
Dom är såå bra o Eric (keyboard) är en sann entertainer.. =))
Jag hoppas få höra "Vägen hem"..
Ska bli kul o träffa Anna (sångerska) en liten stund oxå..

Hinner hem o byta om, håret e inte mycke' å göra åt men på tors kl 13 ska jag till frissan.
Ska njuuuuuuuta i ca 3 timmar, sen bär det av raka vägen till Kalmar o Kalmar stadfest o LASSE STEFANZ !!!


Min LS kompis Karin har gjort efterforskningar att de spelar 19-23, alltså en vanlig danskväll så det blir kanon !!
Hoppas på uppehållsväder, prognosen e sisådär..
På fre kväll är det Per-Håkans på Logen, en kväll jag sett fram emot sen i maj då jag sist var på dom !!


Ska bli såå kul med en hel massa musik o dans igen, det var 3v sen sist snart..
Dansabstinensen känns av.. =))

Men än är det bara tisdag, frukost o jobb står på dagens agenda å en tur till blåbärsskogen ef jobbet om det inte blir regn.
Fanns visst varning för åska o regn läste jag på AB men om det var i dessa trakter vet jag inte.
Just nu lite halvdisigt o mulet..

Lasse Stefanz "Riktig kärlek.."


HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Men så roligt för dig, har hittat lite kantareller här, det e ju så gott.
    25 gr o lite slöjmoln o ganska blåsigt här i Halland.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. *ler* Men vilken underbar vecka!! Hoppas innerligt att det inte blir någe regn.. Förstår att det rycker i dansbenen nu när du inte dansat på ett tag! Hoppas också att din hals nu blivit HELT bra?

    Många kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg