Nu e det lördag igen...

... tra-la-la-la-laaaa~~~~

Tja, inte så stor skillnad för mig vilken dag det är i veckan när man e arbetslös men ikväll är det ju LS !!!
Hoppas det vackra vädret håller i sig o att det blir uppehåll, det är ju under bar himmel.
Finns ju tak över dansbanan men iaf..
3 veckor sen sist, herreminjeåda'  vad tiden springer iväg.

Sista augusti idag...
Imorrn är 1a höstdagen by the almanack.. :))
Å imorrn blir det Kindbergs om inget annat inträffar men det ska det väl inte hinna göra.
Är såååååååå sugen på en riktig danskväll.
Sist hade jag inte ork riktigt att genomföra hela kvällen till P-H's utan fick ge mig i paus men imorrn ska benen vara fulladdade med dans =))

Blir tyvärr ingen Skåneresa nästa vecka, han måste jobba ons-tors-fre.
Jag väntar besked fr italienskan om vi kan åka när vi tänkt, måste ju boka annars blir det bara senare o senare o till slut blir det inte av :(

Denna dag då??
Ska hiva ur sängkläderna, städa klart golven o tvätta.
Gå på loppis på Storgatan...
Laga kålpudding till middag, tänkte steka kålen nu på förmiddagen innan jag tar köksgolvet.
Sen är det höstfint hemma =))

Ett välgörande bad får det bli, vaxa, plocka, fixa fötterna mm.
Sen e jag oxå höststädad =))

Sen ska jag njuuuuuuuuta !!!!
Befinner mig förmodligen hos Kärleken större delen av nästa vecka, ser ingen anl att jag ska sitta hemma ensam.

Tja, det är väl så spännande livet är när man e arbetslös....
Men nu frukost iaf...


HA EN SKÖN LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Godmorgon!
    Lustigt, jag ska oxå göra kålpudding i dag.
    Hoppas att du nu får en trevlig danshelg!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg