Radio Kalmar...

... ringde mig igår vid middagstid o ville att jag skulle komma in o prata LS så det gjorde jag !!
Jättekul att få vara med !!
Hade väl förberett mig lite, kan ju inte komma in o låta som ett totalt hjärntvättad fan.. =))

För den som vill lyssna på intervjun så kan ni gå via webben, P4 Kalmar, "Eftermiddag i P4 Kalmar" heter programmet.
2.05 in i programmet är jag med i dryga 10 min..

En sån kväll det blev =))
Regnet hängde i luften men det klarnade en aning, det var alldeles ljummet o vindstilla.
Vid midnatt när vi kom hem så gick jag ff i linnet.. =))

Dock ett uruselt dansgolv, blev 4 danser, sen höll jag på å vrida fötterna av mig...
men det var andra som dansade för fullt så trångt var det.
Publikrekord på Laaaamtåjjet (på kalmaritiska..) enl konferenciern som jag är bekant med o pratade med.

Jodå, helt gudomligt skönt att få sitta hos frissan o bara koppla av... =))
Hon är så duktig, så duktig min frissa trots sin ungdom.

Lite bilder fr gårdagskvällen..



Detta är bara en bråkdel av allt folk...



Klar hos frissan =))


Men nu är det att ladda om inför aftonens dans till Per-Håkan's på Logen i Kalmar.
Ska bara jobba 8 tim innan :(
Hem å duscha, göra mig i ordning, kanske hinna vila lite o sen iväg på en (förhoppningsvis..) kanonkväll !!

"Mingelbild" fr onsdagens final på Borgholms torg =))
3 st hålligångare, f ö de ENDA som höll igång... =))
Det är undertecknad, Kenneth alias "Kenneth på torget" elr "Playa del Sol-Kenneth" o hans donna.. =))


HA EN SKÖN FREDAG !!



Kommentarer

  1. Kul med radiointervju! Du hade säkert järnkoll på alla LS-frågor.

    SvaraRadera
  2. Längtar själv efter lite färg i håret fast mkt närmare svart än ditt blonda...
    Vilken dag du hade!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Roligt nu har jag lyssnat, tyckte hon på radion hade kunnat ställa lite roligare frågor dock...

    SvaraRadera
  4. Åh då ska jag gå in o lyssna, kul.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  5. Lasse Stefanz ägde igår på Larmtorget!! Så himla bra. Vilket ös, vilken glädje. Och massa folk därtill.
    Såg en skymt av dig tror jag- var svårt o se nåt i folkvimlet.
    Kul att du fått med min kompis på buggbilden ovan :-)

    Ha så skoj i dansens virvlar// Lotta

    SvaraRadera
  6. Underbara foton och du blev hur snygg som helst hos frissan! Hoppas nu du har en fantastisk fredagkväll! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg