Fredag....

... å jag har redan varit i Kalmar o vänt...
Är ju chaufför åt mina föräldrar när det behövs o jag är hemma.

Vidare på cykel o gjort några ärenden, inspirationen är om inte enorm så betydligt mer än igår.
Då hade luften gått ur mig totalt...
Längtar ef lite svalare väder just nu, man blir genomsvettig så fort man gör nåt.
Men jag ska iaf försöka fortsätta min införhöstenstädning så jag blir klar nån gg.

Tänkte tvätta lite, blir så mycket på måndag om allt ska tas då men givetvis var det upptaget.. *suck*..
Kanske blir ledigt lite senare, tar ju bara en timme så är det klart, torkar gör jag på balkongen.

För den som kommer ihåg så köpte jag nya överdrag till barstolarna för ett tag sen som jag har vid datorn o färgade dom.
Å nu har jag satt på dom =))


Dom är inte cerisa, dom är riktigt chiliröda.
Vet inte varför kamerablixten gör dom ceriserosa..
Köpte vita på rea som jag färgade med Nitor textilfärg.

Har köpt o hängt upp ny fönsterlampa i köket...
Superläcker !!!

Sprang in på Kicks idag när pappa hämtade sina glasögon o köpte en rootlift till håret har inte haft nån på länge...
Ger så mycket bättre stöd med en sån i botten när man fönar/rullar håret på spolar.
Är ju dags imorrn.. =))

LS spelar i Fågelfors så jag ska dit med en LS-kompis fr Kalmar som jag brukar åka med ibland.
Vet inte än om det blir Kindbergs i Mörrum på sön, det är om jag kan åka med nån dit.
Jag har ju så liten bil o dom andra har betydligt större bilar så det faller alltid på det att jag åker med nån annan.

Middag idag blir ryggbiff med klyftpot, sallad o persiljesmör.
Ett glas rödvin till det...
Ska bli sååå gott !!!!

Imorrn är det storloppis på Storgatan men denna gg ska jag inte själv stå,
men jag tänkte gå en sväng o titta.
Ant har jag jobbat elr så har jag stått själv så då blir det inte att man själv går o tittar på sakerna.
Jag är inte nån loppisfantast, brukar mest vara skräp/sopor men ibland kan man ju hitta nåt.
En del handlar precis vad som helst bara för att det är loppis...
Om inte så är det bara kul att strosa runt lite...

Måste ju bjuda på en LS låt fr nya skivan...
En riktig countryrökare... =))
Kan nästan se JC sitta på verandan med de bootsbeklädda fötterna på räcket o knäppa på gitarren.. =))


HA EN BRA FREDAG !!!

Kommentarer

  1. Maten lät jättegod.
    Här blir det kokt potatis, dillkött och hela inlagda rödbetor.
    Känns mums det med!
    Ha nu en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får (eller fick!) en fantastisk lördag! LS brukar väl hålla de "de lovat"? Här har vi haft regn nu ett par dagar, men luften är lika klibbig och varm.. Och då är det ju bättre med sol!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Låter som din helg är fulltecknad, hoppas du hade det bra,
    här är det städ o målning, snart färdiga med alla lister o annat, skönt. Har ju bytt alla fönster o ny ytterdörr.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg