Då så.....


... är väskan färdigpackad...
Megastor å fullknökad.. :)
Men 2/3 är till henne så jag får MASSOR av plats att kunna shoppa om jag vill..
Tyvärr har jag inte massor av pengar att shoppa för men nåt ska det väl bli.
Åker ju till skorna-å-väskornas välsignade land =))

Ska se om jag hittar nån snygg svart väska till vintern, har plockat fram min gamla idag.
1a Okt idag, då vill jag inte gå med en svagt rosabeigeväska utan ha en mörk.

Pass, sjukförsäkringskort, biljettutskrift, kamera mm är nerplockat i handväskan..
En del såsom körkort, nycklar o annat som jag inte behöver lägger jag hos Kärleken under tiden.

Så strax styr jag kosan söderut mot Kalmar för att växla pengar på Forex, sen till Kärleken.

Så jag får väl säga... :

Arrivederci Svezia...


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg