Det....


....verkar bli en riktig, svensk midsommar i år...
Typ +14 o ösregn.. :(
Det är för träligt alltså......... :(
Just nu så öser regnet ner här, så trist när man stått inne hela dagen.

Har haft en kaosartad dag på jobbet så jag var helt slut när jag kom hem en timme senare än vanligt.
Det blev sängen ett par timmar men nu får jag se till att få nåt vettigt gjort..
Packa lite kläder, konstig känsla att packa grejer för att åka hem till Öland, har inte vant mig riktigt än..
Ta fram emballage att ta med för att packa grejer i när vi åker tillbaka på lör kväll.
Ett sånt styr med prylarna...
Imorrn är det förmodligen full dag elr snudd på iaf, sen åker vi så fort vi är klara.
Får bli en bit mat ute imorrn kväll när vi kommer hem till Borgholm.

Aja, det blir som det blir...
Vädret kan man inte göra nå åt......
Tyvärr har midsommar förlorat mycket av sin charm..
Vi hade alltid stort midsommarfriande förr med upp till 40 pers inblandade.
Men folk skingras för vinden, relationer ändras o så är det väl..
Ofta är det kallt o regnigt men tur vi kan vara inomhus med tak över huve´t iaf o inte behöva sitta o huttra i ett fuktigt tält elr en trång husvagn.
Allt blir ju lättare o roligare när solen skiner.
Men som sagt, det blir som det blir...

Nu ska jag plocka fram lite prylar o sen blir det sängen.


TREVLIG MIDSOMMAR !!!




Kommentarer

  1. Jag e glad för vår inglasade altan, känns som ute fast man e inne, hehehehe
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg