Ja.....

 
 
.... nu är dom gifta, prins Carl-Philip o Sofia.
Mycket vacker brudklänning o svensk design vilket jag hoppades på.
Ida Sjöstedt är den som knåpat ihop den.
En dag som denna när Sverige är i fokus o hela Europa o lite till tittar på så ska det vara svenskt.
En fb-vän tyckte hon kunde få välja vem hon ville om det var en utländsk men nu representerar hon Sverige o får tänka på det.
När det är Nobel o bröllop då ska dom bära svenskt i mitt tycke !!
Oerhört vacker brudbukett i traditionellt pudriga toner, rosa-aprikos-persika..
 
Men jag säger bara, vilka drottningar vi har i Norden.
Va-va-woom vilka klänningar Magrethe o Silvia har !!!
Silvia i fantastiskt syrenlila med applikationer o Magrethe's fantastiska röda klänning.
Silvia i all ära men ingen slår dronning Magrethe av Danmark...
Hon har en så självklar auktoritet, sån självklar majestätisk framtoning.
Hon har en fantastisk hållning, hon e helt magnifik !!!
Victoria var liiite tråkig men ack så vacker klänning men det klart, det är brudens dag :))
Dock tycker jag hon har rätt så tråkig makeup, alltid samma..
Brunsotade ögon o neutrala läppar.
Hon kunde vara lite mer färgstark där i mitt tycke.
 
Men Sonja av Norge vet jag inte....
Härlig färg men plisserat???
Lite för mycket 70-80 tal, för tantigt även om hon är äldre.
Underbart att Larz-Kristers var hemliga gäster igår på förfesten :))
 
Men det är även en sorgens dag, att unga Lisa hittats död.
Lika gammal som lill-loppan....
Vilken fasa för hennes föräldrar att få beskedet.
Man kan bara gå till sig själv om nån skulle ta lill-loppan från mig, det skulle slita hjärtat ur kroppen.
Hur man kan släcka ett liv överhuvudtaget, en så ung person som hade hela livet framför sig..
Vissa har förfasat sig över bröllop kontra sorgen men så är det, glädje o sorg följs åt genom livet, så har det alltid varit, så kommer det ock att förbli...
 
Varit dåligt med bloggandet på sista tiden men jobbet har tagit all kraft.
Varit sjukt mycket, hoppas det blir lite lugnare till nästa vecka.
Det var dans i Kalmar igår, Elisas spelade men vi åkte inte, jag orkade inte o Kärleken skulle jobba extra idag.
Vi grillade o åt lite gott igår kväll, det fick räcka så.
Denna dag har det tvättas i det fantastiska väder som varit.
Lite sol på altanen har det också blivit..
Imorrn får det bli vila inför nästa jobbvecka.
 
Å imorrn är det 18 år sen jag gifte mig....
Milda himmel vad åren rullar på....suck...
 

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

 
 
 
 

 


Kommentarer

  1. Något bröllop såg jag inte, sonen med familj var här och det var trevligt som alltid,
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg