Då.....


..... slog den till, den obligatoriska höstförkylningen......
Hade ju som jag skrivit tidigare, lite ont i halsen förra veckan men blev inte mer.
Var hängig i mån å igår morse så hade jag ont i halsen, sträv å öm men idag var det hemskt.
Har ingen feber än iaf men jag är sååå trött så jag blev hemma.
En tung huvudvärk till det......
Tvingade mig upp vid niotiden för lite frukost men har inte kommit längre än till tv'n.

Blir nog inte så mycket mera idag men får försöka plocka ihop tvätten å starta en ny maskin.
Den tvättar ju sig själv tack å lov....
Köpte en hel laxsida igår jag måste snitta upp å frysa in.
En dusch å sen blir det soffan resten av dagen.
Hade behövt åka till affären å köpa färsk ingefära, honung har jag hemma för halsen.

Kvällens danskurs är inställd, unga damen som är instruktör fyller år så då missar jag ju inget.
Annars är det stillestånd på det mesta, söker med ljus å lykta efter boende i Falkenberg nästa helg, 31a-1a nov.
Allt är fullbokat utom dyra hotellrum, tydligen flera stora evenemang på G samtidigt varav Dansfesten vi vill åka på är en av dom.
Evenemanget har legat ute länge men en lärdom av den hårda vägen är att man ska inte planera för mycket för tidigt så vi var ute lite för sent för det.
Men om nån vet nån som har ett dubbelrum elr dyl att hyra ut en natt så hör gärna av er.

Kollar på "Miami Ink", helt otroligt vilka konstverk dom gör :))
Önskar jag hade haft den talangen att kunna skapa, rita å tatuera, det hade passat mig.
Men bara för att man kan rita så är det inte säkert att du blir en bra tatuerare, det är en speciell konstform på levande hud.

Men nu ska jag vila en stund innan det är dags för en dusch.....



HA EN BRA DAG !!!






Kommentarer

  1. Då får du krya dig;) Ska höra med kollegan i natt
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg