Jovars.....

 
 
.... det går framåt.....
Men Lepheton hostmedicin är inte bra för mig...
Fick biverkningar av morfinet igår, lätt skakig, lite illamående å ont över diafragman.
Insåg igår kväll vid middagen att jag varken ätit elr druckit sen frukosten vid 9 tiden så det var väl inte så smart att ta en dos på eftermiddagen på tom mage.
Men i akut läge när man håller på å hosta upp lungorna så kan man väl stå ut med biverkningarna för det är ju effektivt.
Spände som ett bälte tvärsöver men det mest akuta med hostan har lagt sig, det är hanterbart nu så det får bli jobb imorrn.
Låg större delen av dagen men idag måste jag vara uppe hela dagen om jag ska jobba imorrn...
Ska gå ut lite å få frisk luft..
 
Lill-loppan å hennes moster kom hem välbehållna från Tyskland, idag skulle hon följa med henne till jobbet, så åker hon väl hem imorrn.
Sen ska hon till Ullared på fre med en kompis familj å sen är lovet slut.
Så hon har fått ut mycket av detta höstlovet.
 
Händer inte så mycket av förståeliga skäl men nåt får bli under dagen så jag håller mig uppe å igång.
I-landsproblem att vara förkyld, det går ju över men det är skit när det pågår...
Nu hoppas jag innerligt det tar lång tid innan jag blir sjuk härnäst..
 
HA EN BRA DAG !!!
 


Kommentarer

Populära inlägg