Fyra....



..... av 6 intensiva arbetsdagar har passerat.
När bara morgondagen är gjord oxå så kan jag andas ut.
Tis jobbar jag på fiskaffären, 11 tim, men det är bara roligt..

Blev ingen dans ikväll tyvärr men så är det.
Åker nog ut i skogen å ser om det finns några blåbär.
Jag har varje dag, timme å minut fullspikat de närmaste 2 veckorna, man kan få ångest för mindre...
Så nån tid för det finns inte inom den tidsramen.
Sen är det bara en vecka kvar av juli månad...
Samma sommarångest varje år....
Så mycket man vill göra, så lite det blir....
Bara att jobba hela tiden , inte ens en sol att njuta av efter jobbet...
Å ett jävla skitväder är det, man kan bli självmordsbenägen för mindre...
Så mycket snygga sommarkläder som förblir oanvända år efter år, varje år hoppas jag att jag kan få användning av dom men 95% förblir oanvända.

När jag körde från sjukhuset vid 13 tiden idag kunde det varit oktober..
Duggregn, dimmigt å grått, har stormat nå hiskeligt idag men nu har det lugnat ut.
Igår var det blåsigt men rätt soligt å varmt men då jobbade jag 12 tim.
I ons när jag var helledig så regnade det 24 tim nonstop....
Ingen risk jag solar mig till hudcancer här iaf......

Kollade smhi för onsdag hemma å det ser lovande ut.
Verkar bli kanonväder på kvällen när Wizex står på scen på torget.
Får hoppas prognosen håller i sig...
Men nån dans blir det nog inte, sambon jobbar å följer inte med å har jag inte haft nån att dansa med hemma de sista åren lär jag inte ha det på ons kväll heller.

Men gud så ljuvligt att få gå till frissan på ons förmiddag, jag liknar en sumpråtta i huve´t...
Vantrivs nå oerhört när det är så å då är det heller inte kul att fixa till sig.

Följde en kommentarstråd på sonens fb igår å där står det han är på vc å ska ev sys...
Han kan ju skrämma slag på enn´ den ungen..... :(
Ett saftigt jack i hakan som fick sy med 4 stygn blev summan av det.
Jaja, tänderna klarade sig iaf vad vi vet nu åtminstone.....

Dags för mat så får jag se om det blir en tur till blåbären sen..

HA EN SKÖN KVÄLL !!!



Kommentarer

Populära inlägg