Hipp, hurraaaaaaaa.......

3 mån, på besök hos moster för 1a gg.. :))

För Linn på hennes 25 årsdag !!!!!
Ja, nu har hon firats å kan väl räknas som vuxen på riktigt :))
Den 19e juli -91 kl 21.47 föddes en liten skrynklig sak, 3 220 gr tung å 50? cm lång...
Jag hade ju havandeskapsförgiftning sista tiden så hon hade ätit på sig själv så kostymen var för stor på henne.
Hon hade nog vägt mer om hon fötts tidigare.

Idag vistas hon på Sicilien sen 6 år tillbaka å verkar inte ha nå planer på att återvända för gott till gamla Svedala.
Å med det klimatet kan jag förstå henne....
Sambon kom under förmiddagen men vi gick ner till badplatsen 250 m hemifrån å låg där i 2 tim.
Premiärbadade, såååå ljuvligt skönt i vattnet !!!!
Kalaset var trevlig men intensivt men så blir det, inte mycket att göra åt när jag inte kan försörja mig hemma på ön året runt.
lyckades samla alla för kort, även på mig å barnen, inte ofta alla träffas samtidigt.
Efter mycket sjå så fick vi till det iaf :))
Åhåååhåååååå......motsträviga ungar säger jag bara....
Åter i Småland, jobb väntade idag så vi återvände sent igår kväll.
Haft en lång dag men den har gått snabbt, pysslar man med lite med varje så rinner timmarna iväg.

Imorrn är det halvdag, jobbar eftermiddag men ska på sjukgympa å få nålar igen vid 12 tiden.
Så jag får ta med en filt elr nåt å lägga mig på en gräsmatta nånstans en timme innan det är dags att jobba.

Men nu får det bli slapp i soffan å lite tv...

 Min 25 årsdag -92..
Hon har växt lite sen dess ;)
 
 HA EN SKÖN KVÄLL !!!
 

 
 

Kommentarer

Populära inlägg