Hörrni brudar....





Vet ni vad??
Jag tror jag hoppar över färden till Blåkulla ikväll 😉
Så jääääääädrans kallt det kommer vara på kvasten att inga kläder hjälper så jag tror jag stannar hemma.
Nästa år verkar bli betydligt bättre så jag tar det då 😄

En av årets mest intensiva dagar på jobbet är över men det har gått bra.
Nu är det 2 halva dagar kvar, sen får jag påskledigt.
Pratade med sonen ikväll, han ska upp till Elmia å bilmässan BÅDE fre å lör 😊
Med 2 olika kompisgäng, ack ja vilka minnen man har från sånt.
Hade jag inte jobbat imorrn kunde vi åkt upp å tittat på det men nu är det så.

Ringde lill-loppan å hon svarade med orden: Men va mysko att du ringde precis nu......
Eeeh....jaha....ursäkta då.... 😉
Men hon hade precis tänkt på sin kära mor så det var väl tankeöverföring.
Ska bli mysigt att komma hem å få krama om dom, dom är vuxna nu men barn iaf å så är det väl.

Påsken står för dörren, jobbar bara till kl 14 imorrn, sen åker jag hem till sambon.
Vi ska ha kyckling till middag imorrn å sen har jag faktiskt köpt en tiramisu till dessert på Lild, jag hoppas den är så god som den ser ut.
Blir väl Lets Dance på tv'n å sen är långfredagen slut.
Jobba några timmar på lör å sen hem till ön för påskfirande å försenat födelsedagsfirande för sambon.

Så jag får önska alla en riktigt Glad Påsk 😊
HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg