Söndag.....



........ kväll har det blivit å Stilla veckan har inletts som påskveckan även kallas.
Jag hade hoppats på en bra dag idag men så blev det inte.
Vaknade vid 4 tiden med migrän, det tog några timmar att att hantera det till skälig nivå.
Jag har fortsatt min vårstädning i sakta mak, när det inte blir bättre av att vila försöker jag hålla mig igång den mån det går.
Ibland släpper det om man håller sig i rörelse i måttlig mängd.

Så jag fick avboka gymmet idag, det gick inte.
Har fått lägga mig att vila ett par ggr under dagen men jag var matt å lite kallsvettig mellan varven så jag kollade tempen till slut.
Mjaaaa..... kanske inte så konstigt att jag mått dåligt, jag låg på gränsen till feber.
Jaja, jag hoppas det är bättre imorrn iaf....

Imorrn ska det fixas med lite av varje , beställa potatisgratäng på Maxi så fixar vi kött själva till hans födelsedagsfirande  nästa helg.
Alla har ätit buffé på påskafton så vi valde att ha riktig middag istället.
Så fixar vi kött å sallad själva, ska även beställa en tårta hemma, jag jobbar ju intensivt hela veckan så tyvärr finns varken tid el ork att fixa nåt sånt själv.
Ibland får man köpa sig en genväg, så är det bara.

Har påskpyntat lite här hemma, fick ju köpa nåt när allt annat är 15 mil härifrån.

 Så söt höna från Maxi 😄
 Hittade sockersöta påskägg på pinne inne på Flying Tiger för 10 kr 
(6 st)
 
Käre sambon säger att det ska finnas en tupp nånstans, får se om vi hittar honom annars blir det nog inte påskigare än så.
Nu kollar jag "Mannen på taket" från typ -76, många fina gamla skådisar som inte finns längre å många unga som idag är riktigt tunga namn i skådissverige.

HA EN BRA KVÄLL !!!






Kommentarer

Populära inlägg