Februari....


...... är här 😊
Som sig bör med snö å skitväder men nu är det bara 26 dagar kvar till VÅR 😉
Tjo-hoooooooooo~~~~~~

Efter jobbet igår gick jag å hämtade min bil på verkstaden så nu är alla märkliga elektronikproblem lösta (får vi hoppas....)
Sambon har agerat taxi sen i måndags men så skönt att ha sin egna bil igen.
Men nu hoppas jag det dröjer åtskilligt innan jag behöver anlita nån igen....

Väl hemma däckade jag på soffan, den intensiva veckan tog ut  sin rätt.
Lagade Pasta scampi, så ljuvligt gott var det !!!
Idag har det varit jobb till strax innan kl 15, sen hem.
Raka vägen in i duschen, därefter har 2 maskiner tvätt tvättats, hade behövt köra en till men börjar bli knapert om utrymme att hänga upp det på.

Middag idag blev kycklingklubbor..... 😕
Knappt man vågar äta det efter sonens sjukhusvistelse i början på veckan där orsaken var dåligt tillagad kyckling.
Men jag kan försäkra er om att den var vällagad på gränsen till kremerad 😉
Gott var det iaf !!!

Pratade med käre sonen i eftermiddag, ville veta hur han mådde 💗
Jovars, han mår rätt bra men han är trött.
Han hade varit på gymmet idag å kört lite lätt men han blev tokslut när han kom hem.
Det är bara vila å åter vila som gäller varvat med mycket lätt ansträngning tills kroppen har återhämtat sig å läkt

Imorrn blir det jobb 7-19 i sjukhusköket så ikväll får det bli lite tv å sen sängen....
Fick erbjudande om jobb på måndag men tackade nej, jag ångrar det lite.
Men å andra sidan har inget hänt här hemma sen i början på förra veckan så jag har mycket att ta igen som behöver göras.
Hoppas det kommer fler tillfällen med jobb där innan februari är slut....

HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg