Våren....

....... börjar nalkas å då vaknar shoppingsuget...
Nu är jag inte nån storshoppare på så sätt men nåt blir det alltid.
Kul att förnya sig lite, att unna sig nåt nytt.

Gick in på "Majkens rum" fd Haga Hem, inne på GS i förra veckan å där hängde en snygg blus med ärmar med slejf, genomskinliga paljetter på halsringning å på bröstfickan.
Tyvärr ser man det inte på bilden men det ger en väldig lyster till den i övrigt rätt enkla blusen.
En mjuk, behaglig gammelrosa färg, med lite färg i fejjan så kan man ha den redan nu.
Har en tunika från Fanny Michel hemma som jag beställde i förra veckan men den får gå tillbaka.
Men jag har inte bestämt än om jag ska byta till en annan storlek el returnera den helt. 
Tåls att fundera på..... 😏




Inhandlade ny mascara i förra veckan.
Har haft Cliniques curl mascara rätt länge nu men den är lite halvsvår att tvätta bort å kostar en bit över 200 spänn.
Så jag gick på jakt efter en ny å givetvis vill man ju testa allt vad reklamen lovar så det blev en L'Oreal denna gången.
Paradise Extatic å jäääääädrans vilka solfjädersfransar den ger å jättelätt att tvätta bort 😄
Å bara 149 spänn !!!!  😊
Win-win-win..... 😊




 Å så började min dagkräm ta slut å jag har varit torr efter bara några timmar efter att jag applicerat den.
Å denna årstiden behöver jag nåt som ger mer fukt å då finns bara en, Clinique, Moisture Surge Intense.
Å herre min tid en sån skillnad det blev !!!
Märkte skillnad bara efter ett par dagar.....

Joooo....det blir spanska solkusten 1-8 april i år men sen får det vara med den lägenheten.
Nästa år åker vi nån annanstans, där man inte har boende å resa separat utan allt i ett.
Det hade blivit betydligt billigare å man hade sluppit omaket att ta sig från Alicante ner till Torre på egen hand men nu får det bli så i år.
På + sidan är att nu vet vi exakt hur vi ska göra för att kunna ta sig runt lite väl på plats, vi hittar mer osv så jag hoppas på en bra vecka.
I år har ju sommarsäsongen hunnit starta, förra året åkte vi 1a veckan i mars å det var ftf "vinter"=lågsäsong å ytterst lite öppet. 
Kan hoppas på att hitta nån snygg handväska att ha i sommar el nåt annat kul.

Middag ikväll blev Snuvsoppa aka Het soppa.
Potatis å palsternackssoppa med vitlök, färsk ingefära å färsk chili.
Ve den bacill som inte drar sin kos efter att ha fått en dos av den soppan.
Varma, fluffiga pannkakor till dessert med godaste hallonsylten, ICA's egna.

Imorrn väntar heldag på jobbet, sen är det kortare dagar resten av veckan.
Nu fick jag in sjukhuset på söndag så denna veckan blir lång å tung men det får gå.
Nu kan jag iaf slappna av å slippa kolla mobilen på sekunden om det kommer ett sms, nu har jag fått det å kan andas ut.

HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg