Jag....


......vaknade med nackspärr idag, det var väldigt längesen sist...
(tack å looooov...)
Riktigt låst var jag inte men tillräckligt för att halvt knocka mig så morgonen var seg.
Tog 2 Naproxen å det blev bättre faktiskt men jag är ftf lite låst så jag ska smörja med tigerbalsam å sen ta min tjocka halskrage med fluff så hoppas jag det blir bättre.

Tog en lång, varm dusch när jag kom hem så det gjorde sitt till.
Har haft ego-eftermiddag idag, vaxade mina ben å bikinilinje, fixade ögonbrynen å satte lite färg på dom så nu har jag ett par ögonbryn igen 😊
Lite färg hamnade på fel ställe men det går bort i nästa dusch, no big deal typ....

Å faktiskt så blev det lite shopping både igår å idag.
Igår inhandlades en ny bh, heeeeeeeeeelt otroligt !!!!
Hatobjekt nr 1 att inhandla men hittade en jättefin på Lindex.
Då sprang jag förbi "Majkens rum" fd "Haga Hem" å där fick jag se en så snygg blus i svagt rosablommig, upphängd arm å lite paljetter på ringningen å bröstfickan så idag provade jag den.
Det är inte helt optimalt att prova med en underställströja under kan jag säga men jag iddes bara inte plocka av allt men storleken var bra så jag köpte den.
Väl hemma har jag provat igen å den är så snygg, blir grymt snyggt med jeansshorts el piratbyxor till sommaren.
Tror det kommer bli en favorit som kommer bäras mycket.
Ska jag ha den idag måste jag ha lite färg i ansiktet innan solbrännan kommer annars ser man lätt sjuk ut.

Har skickat efter textur balm till håret, "Mad about waves" .
Nu har jag inte långt hår men jag har självfall å kramar jag lite i det å har diffuser på låg hastighet så kan jag få fram fina, mjuka lockar.

Men nu är det strax dags för middag, idag blir det strimlad lövbiff med lök å champinjoner å kantarellkonjaks creme fraiche.
Pasta å sallad till så får det räcka.

HA EN BRA KVÄLL !!!



Kommentarer

Populära inlägg