Love.....





.. is in the air...... 💘

Ja, imorrn Ă€r det Alla 💖 dag.....
Vi har erbjudande pÄ rÀkmackor, 2 för 120 kr sÄ idag har jag gjort rÀkisar pÄ löpande band.
Men det har varit tungjobbat idag, har haft tung, dov huvudvÀrk Ànda till 18 tiden innan det slÀppte.
Å jag Ă€r strax i brytpunkten för ny hormonkarta sĂ„  det var vĂ€l vĂ€ntat att börja kĂ€nna av det men det suger Ă€ndĂ„ 😔

IgÄr efter jobbet sÄ tÀnkte jag att jag skulle tvÀtta av bilen dÄ det ska bli torrt vÀder nÄgra dagar framöver sÄ jag körde till macken för att göra det.
DÄ var hela tvÀtthallen avstÀngd pga ombyggnation sÄ jag fick Äka hem Ä börja med att stÀda den istÀllet.
Dammsugning, sÄg ut som en höna suttit i framsÀtet.
Dunjackan lÀcker lite trots att jag sÀllan har den i bilen sÄ fanns det spÄr av den.
Torkade av alla plastdetaljer, tvÀttade insidan av dörrarna-trösklar, skurade bilmattorna.
LÀt det stÄ öppet Ä torka ordentligt innan jag plockade in Ä lÄste.
Sen blev det en kvÀll i soffan, sambon jobbar sent sÄ jag var-Àr ensam om kvÀllarna.
 
DÄ tÀnkte jag att jag skulle tvÀtta bilen imorse innan jobbet istÀllet Ä körde till macken igen.
DÄ var sjÀlva tvÀttbiljettapparaten urkopplad sÄ jag kunde inte fÄ nÄn biljett.....bah.....
Men hon grejade Ä fixade för det var samma tjej som igÄr kvÀll Ä klockan gick.....
Till slut hade hon fĂ„tt ut en biljett, lĂ€mnade över den Ă„ sa "jag bjuder pĂ„ den hĂ€r..." 😊
Hon tyckte nog jag haft nog med strul med att fĂ„ bilen tvĂ€ttad sĂ„ hon ville inte ta betalt 😄
Bra service iaf !!!!
SÄ nu Àr bilen vÄrfin, sÄ lÀnge det varar men ett lager salt Ä skit Àr borta iaf.

Blir kÀrleksfrukost imorrn bitti, ska gÄ Ä röra ihop torra ingredienser till scones sÄ Àr det bara att röra ner det sista imorrn bitti.
Blir nog en svĂ€ng in pĂ„ Kicks, det var 15% pĂ„ valfri vara Alla <3 dag. 
Sen Àr det jobb, imorrn Àr vi 2 som ska jobba eftermiddag.
Vi vÀntar en del extra, redan idag har en del handlat till imorrn men det blir vÀl mest pÄ eftermiddagen för de flesta jobbar ju.

HA EN BRA KVÄLL !!!


 

 

 

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg