Sällan....


.....har en helg varit med efterlängtad....
Har haft en helt galet, sinnessjuk jobbvecka.
Jag har jobbat 7 arbetsdagar på 6 dagar i sträck...
Vi har haft kampanj på en produkt som har genererat allt jobb + det ordinarie vi har.

Så det har varit jobba, äta å sova som gällt hela veckan..
Har börjat kl 6 varje morgon o sen jobbat över på kvällen också.
Men nu är det gjort, hoppas det visar sig på löningen nästa gång också å det ska det väl göra.
Men bra att ha timmar att plocka av också, ska bli intressant på mån kväll å räkna ihop hur mycket jag jobbat i aug.

Men i helgen blir det "vila", imorrn bjöd kära moster oss på 70 år kalas.
Hon fyllde i slutet av juli men då var hon ute o vandrade nånstans??
På kvällen spelar Larz-Kristerz i Kärrasand, nu har jag missat 3 ggr i sommar pga jobb o avstånd.
Men sön ska jag dra igång den stora höststädningen, ska ju bli hyfsat väder sägs det.
Börja med att tvätta imorrn iaf...

Men asså...jag får inte ihop hjärnan att skriva nå vettigt..
Så vi hörs nån annan dag....

HA EN SKÖN HELG !!!



Kommentarer

  1. Förstår att du e slut, jag e mitt upp i en sån period nu,. Hjärnan blir lite "mosig" hehehehe
    Ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Inte konstigt att du är slut på.
    Vila nu ordentligt!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg