Ååååååååh....

 
 
...... jag är halvt mörbultad...
Känns som om jag varit en bilkrock..
Det var ju massage på jobbet igår så jag fick 30 min fri massage.
Åh dra mig baklänges så ont jag har idag, är såååå öm i musklerna i övre halvan av ryggen.
Ovan bh- bandet å uppåt som jag brukar säga.
Han tryckte på en punkt i gränsen mellan hals å nacke, å jääääääääääädrans så ont det gjorde bakom örat.
Jag förstår när du säger att bröstryggen höll på å gå av igår (mån) för du är stenhård i musklerna...
Jag behöver inte säga att jag har ont, han känner det ändå i muskulaturen.
Ja, jag vet, jag skulle behöva det varannan vecka tills man får ordning på eländet till benhög man går å drar runt med.
Är helt slut i torson idag å dessutom har vi jobbet över, började kl 6 imorse så jag är mör kan jag säga.
En mycket duktig kille, passar verkligen för jobbet.
Är dessutom PT också å har en särdeles förmåga att motivera folk sägs det.
Han lyssnar å "tar in" människor.
 
Så nattsömnen har varit dålig å jag misstänkte det igår kväll...
Å denna dagen har varit lång men jag hade dejt med sambon på gubbdagiset Jula efter jobbet.
Ringde honom när jag duschat å han var kvar i stan så jag åkte dit.
Sååååå mycket fina julprydnader å jag är ju så kär i små snögubbar, fanns flera olika, jättesöta !!!
Inhandlade en burk pepparkakor som har smakats av efter lite kvällsmat.
 
Väl hemma så har inte mycket hänt.
Fixat matlådor till imorrn bara, sallad med fetaost å så rökt karré till det.
Det räcker åt oss som lunch.
 
Så nu blir det veckans höjdpunkt nr 1 "Bonde söker fru.."
Sen blir det veckans höjdpunkt nr 2 "Jill's veranda" å så e det dags för bingen igen...
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!
 



Kommentarer

  1. Usch för att ha ont o va mör i kroppen! Jag får ju mina ständigt återkommande inflammationer i nacken/skuldran och ner i armen...får leva mä´t, men kul e det då inte!
    Hoppas du "kryar på dig" snabbt!
    Kram!
    //karin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg