Gråvember....



........ har gjort sitt intåg i en vecka....
Har haft en helt sinnessjuk jobbvecka...pjuh.....
Jobbat över VARJE dag 1-1.5 tim, både morgon å kväll....
Så jag har varit helt slut om kvällarna, har bara varit att fixa lite käk o gå å lägga sig därav dödläget här på bloggen....

Ja, grått är det ute....
Men jag tycker det är vilsamt, snart får vi brassa på med rött till advent..
Så länge kylan håller sig borta gör det inte så mycket.
Å med +7-8 C så är jag mer än nöjd iaf :)

Som sagt, har inte hänt så mycket av förståeliga skäl.
Men imorrn bär det hem till Öland för Fars Dag.
Vi firar imorrn, vi måste ju tillbaka på sön förmiddag, tar 2 tim hem..
Oavsett vilket hem jag åker till :))

Körde in käre sambon till Växjö för en afton med sina jobbarkompisar.
Själv sitter jag o kollar tv, dator, lite tidningar å jag tänker icke lyfta rumpan förrän han ska hem..
Har bakat en tårta att ta med imorrn, gjorde även en smörgåstårta på jobbet, den kan dom ha på söndag.
Vi kan inte äta smörgåstårta o tårta kl 1 å sen kroppkakor kl 5, det blir liiiite för mycket..

På sön kväll är det danskurs igen, maskerad denna gången..
Men jag tror inte det blir nån utklädnad för oss..
Nästa helg ska jag besöka Huseby julmarknad för 1a gg i livet, ska bli jätteskoj :)
Lite dans ska också hinnas med..

Tittade på "Bonde söker...." i onsdags..
Asså... jag bara säger Stefan <3
Vilken kille !!
HUR kan ha va singel som är så flörtig, har så skön stil å verkar vara en kanonkille ??
Rapp i mun, alltid lite full i faan å glimten i ögat.. :)
Dom tjejerna hade tur, hoppas han verkligen får till det bra...


 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Håller med dig om att hellre ha gråväder än frost;)
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg