Då.......

Gårdagskvällen sedd från scen, kort från Sannex fb sida..
..... var söndagen här.....
Har haft myyycket intensiva dagar med jobb.
I fre jobbade jag 8-19 å igår 8-15.

Å gårdagskvällen blev helt galen...
Sååååå mycket folk på Sannex-Blender....puh...
Ca 550 pers besökte Parken i Växjö å så ska den läggas ned...
En anl kanske  att det kom så många, vad vet jag??
Både Sannex å Blender levererade till max som vanligt !!

Fick höra många goa låtar man inte hört på ett tag, vi har ju inte varit ute så mycket å sen ändrar dom ju repertoar med jämna mellanrum.
Många danser blev det, vilade ett par fox lite då å då, man måste det när det är nonstopdans å ingen vanlig paus.
Träffade såå många jag inte sett på hur längesen som helst men att försöka få tag i dom för en dans är nästan omöjligt......
Men vi gav oss med 45 min kvar, jag var helt slut !!
Då blir det inte roligt när fötterna nästan snubblar av trötthet, risken att skada sig ökar oxå, att man trampar snett elr dyl.
Men en rejäl dos glädje blev det iaf å det behövdes i den övrigt rätt tunga tillvaron.

Så näe...blev ingen löpträning idag i Växjö.....
Trötthet är en lam ursäkt men jag behöver vila benen å fixa lite här hemma.

Klev upp vid 9 tiden idag.
Läste gårdagens tidning, hann inte igår.
Har röjt av golven å kör nu 2a maskinen tvätt.
Jobbkläderna från fiskaffären åker in i maskin 5 min ef jag kommit hem.
Vill inte ha dom att ligga å avge unken doft för det blir det hur man än gör.

Har gått igenom reklamen som kommit, har börjat planera 18 års kalaset till helgen.
Skrivit lååång inköpslista , ska ta en del redan imorrn.
Baka på tis eftermiddag å onsdag förmiddag, sen får det vara.
Ska ju vara smörgåstårta oxå.
Praktiskt när man bara kan beställa vad man vill ha ;)

Ikväll är det kursavslutning på klubben å nästa sön har vi terminsavslutning.
Då spelar bästaste PH's upp, Björne räknar in 1a låten kl 18 !!
Ska bli jätteskoj !!
Vi är bjudna på en fest på lör kväll där dom spelar men vi får se hur det blir, hennes födelsedagsfirande går ju före.
Men vi får dansa till dom på söndagen iaf :))

Nu i dagarna är det 4 år sen jag hälsade på italienskan 1a gången utanför Verona.
Så idag för 4 år sen så satt jag vid kanten av Lago di Garda i Lazise å åt en fantastisk pizza å en helt underbar glass !!
Glass å pizza  är ju verkligen italienarnas specialité.


 Glassen kostade lika mycket som pizzan :)

 HA EN SKÖN SÖNDAG !!!



Kommentarer

Populära inlägg