2a advent....





......... är alldeles strax här...
Den ska firas med pepparkaksbak tidig förmiddag å sen åker vi på julmarknad till Kosta.
Ska bli så roligt att gå å titta på allt som finns utöver det ordinarie dom har där.
Kanske jag kan fixa sista julklapparna där, dock inte till sambon för han ska ju oxå med 😊

Rumpan landade i soffan i eftermiddag vid sådär halv 4 tiden efter 7 arbetsdagar på raken.
Så jag är ledig i 46 tim till mån kl 13 då jag börjar på sjukhuset.
Torsdag kan jag jobba där oxå om det plingar in jobb, sen blir det inget förrän efter julhelgen, jag måste vila de dagar jag är ledig.
Har varit grymt trött tors-fre, igår kändes det som den berömda "väggen" var en meter från mig.....
Men jag vet oxå att mycket beror på kiropraktorn i tis, det satt i så länge.
Men det är hemskt att vara så trött intill medvetslöshet när man ska upp på morgonen å sen hela dagen.

Har inte gjort ett skit sen jag kom hem mer än hängt upp tvätten.
Sååå skönt att kunna slänga in dom jobbkläderna på direkten i tvättmaskinen å få det rent.
Sen har det varit slapp i soffan å är än å förblir till läggdags.
Sambon fixade middagen idag, just nu är jag trött på all mat...
Det är köttkycklingkorvåfisk å så börjar man om igen...
Det är pastapotatisbulgurårotsaker å så börjar man om igen.......
I sjuhundraelva olika varianter, till slut känns inget kul el gott längre...
Men det är trötthet oxå, är man mentalt trött så går hjärnan i samma hastighet som en lus på en tjärad bräda... 
Aja, vi lär inte svälta ihjäl direkt om man säger så...

Väntar in Wallander på tv'n, sen blir det sängen.....
Bjuder på en av de vackraste jullåtar som finns...


HA EN SKÖN KVÄLL !!!

 
 
 

 


Kommentarer

Populära inlägg