Året......





......... lider mot sitt slut....
Bara drygt 2 dygn kvar...
Alltid lika vemodigt tycker jag, ännu ett år som läggs bakom oss.
För mig har det varit ett riktigt bra år, det bästa på många, många år....
Så många år jag önskade vid nyår att detta året måste bli bra, det kan inte bli värre...
Men det kunde det eller så fortsatte det i samma stil...
Men detta året har varit bra !!

Jan:
Började ju jobba på sjukhuset, egt den 28e dec.
Jobbade halvtid ungefär den månaden.
Sonen fyllde 16 år..

Feb: 
Jobbade nästan heltid på sjukhuset.
Den stora galafesten, Volvo 50 år på Vida Arena, arrangerades 13e feb.
 Helt galet när Brolle kom in på scen 😁
Å jag fick hans blommor  💓




Mars:
Wahlströms gör comeback på dansbandsscenen 4e mars å 5e mars kom dom till Växjö.
Vilket mottagande dom fick !!
Öronbedövande jubel å visslingar 😊
En sån kväll !!!
Så många minnen, det var ståpäls de luxe den kvällen....
Stillestånd på sjukhuset.
I (halv) panik så frågade jag på fiskaffären utanför Maxi entré på GS om dom behövde nån extra å det gjorde dom.
16e mars började jag jobba där.....
Sista helgen i mars var det dags för Bilsport Custom Motor Show i Jönköping:
Gäst: The one and only, Richard Rawlings från Gas Monkey Garage.






April:
Lill-loppan fyllde 18 år å blev myndig....

Maj:
Kryssning med klubben på "Cindy" till bästa PH´s 😊

 En helt underbar crusing i slutet av maj....




Juni:
Sonen slutar 9an..... snyft.... 

En rent magisk midsommar följde....







Juli:
Italienskan fyllde 25 år, helt ofattbart.....


Badrock gör comeback i Slottsruinen efter 30 år !!!!
En så kväll !!!
Så mycket nostalgi... 💓
Att höra introt till Eagles gamla "Heartache tonight" var  magiskt !!!
Å vilka dagar vi hade hemma på ön 💓








Aug:
Hade en bra danshelg när vännerna i PH gästade oss i mitten av månaden, fre-lör.
Fre på Skälby Loge å lördagen på Karl-Oskardagarna i Växjö.
Sonen började gymnasiet...

Sept:
Jobbade mest...
En ljuvlig Skördefest hemma på ön...
Okt:
Hade en ljuvlig danskväll till underbara Streaplers



Nov:
Det började frostig å kallt.....
Å slutade i varm kärlek å förlovning....





Dec:
Mycket, mycket jobb varvat  med ett par danskvällar.
Julen firades hemma på ön.
Å med detta så knyter jag ihop år 2016......
ÖNSKAR ER ETT GOTT SLUT PÅ 2016 !!!






Kommentarer

Populära inlägg