Hallåwiiiiiiiiiiiin...........


 ........ är här.....
Nu för tiden blir det inte så mycket "fest" som när ungarna var yngre.
Då kunde det vara fullt hus när det fixades i ordning el så drog dom iväg hem till nån å kom tillbaka oigenkännliga.
Italienskan var inte ute så mycket på sånt va jag kan komma ihåg som dom andra 2.


 Här var dom inte så stora de små trollen 💕
Lieman å en liten katt 😍
Här är jag på väg till linedancefest a la Halloween.
Dåv maken sminkade mig med spindelnät över ögat.
Piratkvinnan, Östersjön skräck 😉
Han hade 5a i teckning kan jag säga..... 
Blott 36 år gammal å superfit....

Men vi har ätit suveränt god kycklingpaj å god dessert till middag.
Ett glas rött vin till pajen får räcka så här mitt i veckan.

Imorrn är det november....
En månad i lugnets tecken innan advent å julförberedelser börjar... 

HAPPY HALLOWEEN !!!

 


Kommentarer

Populära inlägg