Jodå....

........ jag kom faktiskt ut på en rejäl pw imorse.
7 km, 6 min snabbare än förra veckan då jag "sprang" delar av vägen.
Nu skulle nog inte elitlöpare kalla det för att "springa" men det skiter jag fullständigt i.
För mig är det en framgång att börja kunna springa igen.
Tyvärr protesterar foten en del, ska ringa sjukgympan på mån så det inte blir lika illa som för 3-4 år sen.
Har varit smärtfri i ca 2 år å det har varit gudomligt.

Tog en liten shoppingtur idag.
In på Granngården för att kolla på deras underställ dom hade på kampanj.
Å jäääääääädrans så supersoft å mysigt det var så för 149 spänn fick jag ett nytt.
Har 2 ställ men det 1a jag köpte är nog ca 20 år gammalt så det har gjort sitt.
Inte så mycket värme kvar i det, det 2a fick jag när jag började jobba här i Växjö.
Det har hög hals så det är bra men det är lite stort å funkar det inte riktigt lika bra.

Gick in på Rusta för att titta på ny soffmatta men den jag sett på nätet var inte så snygg IRL.
Fanns en del andra men jag får se .......
Köpte iaf 2 rullar julklappspapper så nu har jag slagit in årets 1a julklapp 😄
Älskar att göra lite exklusiva, lyxiga paket, sådär att man knappt vill öppna dom 😉

En lunchmacka på Subway å så var det dags att jobba.
Idag har vi haft rätt lugnt så jag hann äta middag men jag ska ha nåt litet alldeles strax.
Har packat inför morgondagen då det blir dans till bästa PH's på klubben direkt efter jobbet.
Åker till klubben, duschar å byter om där, äter lite å så blir det dans så mycket man orkar efter 11 tim jobb.

Ringde en man till butiken ca 17.30:
Du...jag kom precis på att jag har bröllopsdag idag, har du svensk hummer ???  
Haha, jag undrar om han kom på det själv el om han fick "hjälp" med det?? 😉
Men njaaaa....det hade vi inte, inte färsk iaf så han fick nog vänta till imorrn el hitta på nåt annat...

Nu kollar jag på "Burlesque", suverän film med Cher å Aguilera.
Jösses vilka pipor dom har dom där 2....
Får väl kolla över mina ögonbryn, var 2 v sen sist å jag vill inte se ut som Grucho Marx imorrn kväll....
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!



Kommentarer

Populära inlägg