Mångalen....





........ känns det som om man är....
Har sovit helt bedrövligt sista 3 nätterna, i tis natt vaknade jag 1.30 av en lampa som lyste rätt i ansiktet....
Eeeeeh......det var visst fullmånen som stod i exakt position för att lysa rakt på mig i sovrummet.
Sovit dåligt, varit vaken mycket, konstiga drömmar å allmänt rörigt i sömnen.
Hoppas på lugnare nätter framöver för man blir som en zombie med dålig sömn.

Har haft intensiva dagar på jobbet, det har varit mycket denna veckan.
Har haft en person som hållit på å messat om gamla bilen i TRE veckor nu å idag ville hen att vi skulle träffas utanför Elgiganten för att hen skulle följa med å hämta bilen.
Väl där så messade jag hen att jag fanns på plats men fick svar att jag kunde åka hem så skulle hen komma senare.
Som om nån gjorde det... 😖
Blir så trött på alla jävla tomtar där ute, säljer man en bil för 4-5000 kr så är den inte i nyskick utan en gör-det-själv-bil.
Vill dom ha bilen så får dom komma hit, jag åker inte nå mer å passar upp på hen som aldrig dyker upp.

Väl hemma så drog jag igång snabbstädning, hivade ur sängkläder igår så jag sanerat sovrummet på damm.
Diskat upp, dammsugit å torkat av det värsta på köksgolvet.
Ska städa lite mer noga nästa fredag när det är "helg" å sen får det vara till adventsstädningen.
Så nu tar jag fredagskväll.....
Middag blir bakad potatis med räkröra å lite annat, inget man behöver diska efter iaf.

Bästa filmen 💗
Om nån vet vart man kan få tag på "Mångalen" med Cher å Cage så hojta till.
Har letat länge efter den men den finns inte där jag kollat iaf...

HA EN BRA KVÄLL !!!



Kommentarer

Populära inlägg