Tisdag......



...... å veckan rullar på....
Så mycket händer inte, har tappat sugen till det mesta.
Igår åkte jag ner till "Börjes" i Tingsryd, passade på att duscha i badhuset som finns där.
Uträttade några ärenden å sen vände jag tillbaka.
Men jag bakade lite under kvällen, jag hade lite jäst jag gjorde några tekakor av å sen gjorde jag ett gäng äppelmuffins.
Å rasande goda blev dom !!!

Jättelänge sen jag bakade nåt,drar mig för att skita ner disk när jag måste värma vatten för att diska.
Såvida det inte blir ett monsunregn under nån månad inom kort så har jag ställt in mig på att  det kommer vara såhär under hela vintern.
Frågan är hur länge man orkar??

Allt är tungt nu, inget vatten, jag får inte den gamla bilen såld, jag hade behövt pengarna.
Ont i bröstrygg-halsrygg, knakar å knäpper när jag sträcker på mig.
Å ingen röntgen förrän 14e nov...
Jag har haft 2 rabiesutbrott med 2 veckors mellanrum, det sista håller på å läka ut.
Så länge det varar.... 😞
Men under den tiden blossade det upp ilskna blåsor  på insidan av underkäken, på tandköttsraden.
Strul allmänt, jag är för gammal för sånt....... 😖
Jag vill bara ha lugn å (hjärn)ro....... 😞

Kollar på "Kardashians", ett liv som är från en annan planet jämfört med ens eget.
Men dom bär fantastiskt snygga makeuper, å har man en makeupartist som fixar sminket varje dag är det inte så svårt.
Undrar hur det skulle kännas??? 😲
Bara duscha, få sätta sig i en stol å bli duttad på i nån timme.
Varenda dag !!!!
Å jävlar så skönt det skulle vara........😵

Nä, åter till verkligheten.....
Värma lite vatten, diska upp det lilla som blev efter middagen.
Imorrn är det 11 tim på jobbet så det blir en lång dag.
Å imorrn kväll har det hunnit bli mörkt innan jag stänger....

HA EN BRA KVÄLL !!!




Kommentarer

Populära inlägg