Fredag kväll......





....... har det blivit....
En fredag som fick en tunt sorgeflor över sig när de meddelade att lilla Dante har hittats död.
Jag har kollat telefonen många gånger på jobbet för att se om det fanns nån nyhet att han var funnen men icke...
Jag tänkte på honom igår så även idag, vad som kunnat hänt å var han var nånstans??
Fanns 2 möjligheter, ant har nån plockat upp honom el så hade det hänt nåt??
Han hade inte släppt hunden om han inte blivit separerad från den på nåt vis.
Men så blev han funnen idag.... 😢
Arma föräldrar, vilken bottenlös fasa att få ett sånt besked...💔
Nu finns en ny liten ängel... 💕

Har precis tittat på Skavlan, Kim Walls föräldrar har varit med å berättat om hennes liv å tiden efter mordet.
Fasan i att befinna sig i nåt som är värre än den värsta skräckfilm, att dom bara orkat....
Mycket starkt berättat men oxå att man kan ta sig igenom det även om det bara gått ett drygt år å sorgen varierar dag för dag.
När vi var i Köpenhman för dryga månaden sen så var vi vid Den lille havfrue å hon sitter på andra sidan kanalen där Kim Wall blev upplockad av ubåten, Refshaleöen.
Jag fick kalla ilningar av tanken på vad som hände henne när vi fick syn på kajen.

Livet börjar återgå till det normala nu när vattnet har behagat fylla på brunnen.
Igår förmiddag så började jag städa alla köksskåpen, har bara 2 små överskåp kvar.
Rensat å sorterat lite, skönt att få ordning.
När jag kom från jobbet idag så hivade jag ut  dörrmattor å toalettmattorna, underbart att kunna spola upp en skurhink med vatten å få golven riktigt rena !!!

Satte i mina linser imorse, har inte haft dom i sen semestern.
När man inte kan upprätthålla god handhygien utan  rinnande varmt vatten så avstod jag.
Å jättekul att kunna lägga en lätt makeup å kunna tvätta av sig med ljummet vatten när man kommer hem.

Får fortsätta städningen lite imorrn när jag kommer hem, sen får det vara till måndag.
Ska köra en maskin tvätt imorrn oxå, underbart att kunna tvätta sina egna kläder hemma !!!
Det är sånt man tar för givet om man inte varit utan vatten en längre tid....
Söndag ska jag återgå till sjukhuset, ett heldagspass blir det.
Så så spännande blir min helg... 😉




HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg