Redan...





..... halvvägs genom veckan...
Om mitt nya jobb kan man säga......mycket.... 😉
Blir väl bra med tiden men nu är det mycket.
På alla håll å kanter......
Men det är roligt när gamla stamkunder tappar hakan när dom kommer in, dom förväntar sig inte att se mig där 😄

Så så mycket mer har det inte blivit gjort dessa dagar, både kropp å psyke är trött.
Igår kväll tokdäckade jag på soffan, sov 40-50 min å jag har sovit som en stendöd fisk inatt. 
Ikväll är det bättre, jag var å handlade efter jobbet, kylen gapade sorgligt tom.
Straffet för att vara borta över helgen är att man får stå kl 7 mån morgon å laga ris å korvstroganoff.
Å stå kl 20 på kvällen å koka potatis å göra svampsås till biffar från frysen.
Men sen har det inte blivit så mycket mer lagad mat, frysen har fått täcka matlåda idag, men jag vet inte resten av veckan.
Men det löser sig säkert...

Pga jobbet har jag fått avboka gymmet både igår å idag, känns sådär...
Men det är att ta nya tag till helgen å sen få in en rutin på det.
Funderar på att unna mig massage på lör efter gympasset, det skulle sannerligen behövas.
Hade riktig spa-morgon igår innan jobbet, gav mina arma fötter en ocean av kärlek, de var sorgligt eftersatta.
Skönt att slippa gympaskor, kunna gå i sandaler om än att jag bär stödstrumpor så blir det betydligt behagligare för fötterna.

Det får bli en stilla helg, nästa vecka drar studentfirandet igång.
Onsdagen ska vi till Kalmar när han springer ut från skolan, sen åka hem igen, jobba tors-fre för att åka hem till ön å fira honom på lördagen.
Sen är alla  firande över å det lugnar ner sig...

Men ändå.... min lilla fis tar studenten... 😢💗
Inte så längesen jag tog honom under armen å gick upp för trappan i gamla lägenheten 😊
Eller bäddade ner honom i sängen som en kåldolme 💗
Eller blurrade honom på magen så han skrattade så han kiknade 💗
Nu är dom alla vuxna, blivit så fina vuxna av alla 3 💗💗💗
Men så är tidens gång....

HA EN BRA KVÄLL !!!
 




Kommentarer

Populära inlägg