Då.....


...... var sista objektet städad, bilen.....
När jag kom hem ikväll efter jobbet så ut med golvmattorna, dammsuga, skura mattorna, torka panel å annat å så in med mattorna igen.
Vindruta å fönster blev inte putsade, det var nästan mörkt när jag var klar å den är inte tvättad men det ska ju regna så kvittar lika liksom...
Rensade ut skuffen på skit som inte ska ligga där så nu är det gjort.

Ja, idag försov jag mig inte iaf.... 
Igår så ringde klockan ca 5.45 å jag tänkte att  jag ligger några minuter till....
Ja, jäääääääädrans förstår ni, vilken bra idé det är att ligga några minuter till....
NEJ, DET ÄR INTE EN BRA IDÉ, DET ÄR EN JÄVLIGT DÅLIG IDÉ........ kan jag säga... 😖😖😖
Vaknade nån timme senare, upp som en tok, in med en macka i brödluckan, borsta tänderna å iväg...
Idag vaknade jag vid 5 ungf å kunde inte somna om så jag tog väl igen det med råge.
Upp å in i duschen, sen skulle jag fixa ögonbrynen.
Men det är ju själva faan att det ska vara så svårt att få 2 exakt likadana ögonbryn 😖
I-landsproblem jag vet men iaf..... 😖

Har haft en hektisk dag på jobbet, mycket beställningar till imorrn.
Vi drar ju hem till ön efter jobbet imorrn, det är lite synd att missa den stora Matmässan 2019 som  pågår i helgen.
Ett fantastiskt mattält på Stortorget, en hel massa annat, SM i utomhusmatlagning, matsvinnköket lagar mat som man kan köpa å äta på plats.
Det är överbliven mat från butikerna som dom inte kan sälja som kändiskockar lagar mat av.
I år är Tareq Taylor, Alexandra Zazzi, Paul Svensson här bl a.
Många seminarier om allt som har med mat att göra, jag har ju varit nån liten stund varje år men det kommer igen nästa år.


HA EN BRA KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg