Tja.........

....... näe........ det händer inte så mycket just nu. Bara en vanlig fucking skittisdag...... 😖

Kylan har lättat, tack å lov... Nu ligger på det på plus minus noll så det är betydligt behagligare ute. Igår så inkom sonen med önskemål till födelsedagen så jag skulle ju köpa det efter jobbet. Han ville ha en paninigrill för den har större användningsområde än en för bara toast men där kammade jag noll........

I varenda jävla affär jag var i så var den slut. Den fanns på hemsidan hos Netonnet men jag hade ändå inte fått hem den till fredag så jag swishade pengar så fick han beställa själv. Skitkul eller inte.... 😖 Men han får den iaf å det är huvudsaken.

Det blir middag å en liten tårta, det är så han vill ha det så då får det bli så.  Idag för 21 år sedan så låg jag redan inlagd för sista gången, jag las in Mån 17e pga humanitär indikation el nåt dyl 😊 Jag var fullgången (15e), hade ont precis överallt, kunde inte sova så jag blev inlagd för det. Skulle väl knappast hända idag..... Dom väntade in att det skulle börja av sig själv men icke så på morgonen fre den 21a satte dom droppet för att starta förlossningen. Men det tog nästan 1 dygn innan han kom ut....

HA EN BRA KVÄLL !!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg