Den 2a Okt..



... kl 16.55 så lyfter planet fr Copenhagen Airport med destination Catania, Sicilien, via Rom...

Hemresan går tis 8e Okt kl 07.00 fr Catania via Milano o Amsterdam innan jag landar på Copenhagen Airport igen..

Blir nån dag extra än vad jag tänkt men det har med priset att göra.
Hade velat åka hem på sön-mån men då var priserna uppe en bit över 4 000 kr, nu kommer jag dit å hem för knappt 3 200 kr..
Så nu e det bokat !!!
Med avbest.skydd förståss
Man vet aldrig vad som händer..

Back to work again......
Jobb hela veckan till fre, 10-18 varje dag.
Varit en makalös helg med väder o annat.
De hade 150 ätande gäster i lör o igår hade vi över 100...
Det är samma antal som 2a å 3e veckan i aug !!!
Dessa dagarna blir nog lugnare, nu är det vardag igen.

Vindkraftverken är ju klara å snurrar för fullt.
Invigning blir fredagen vid Skördefesten.
Denna veckan sticker dom sista Vestas-folket (de som byggt möllorna) så det är bara några på EON kvar.
Så där blir det inte många lunchgäster..

I tors var vi ju på sjön o i fre så tog jag en tur till Kalmar.
Ingen våldsam shopping, mest för att titta lite för skojs skull..
Eftermiddagen tillbringade jag i brassestoeln på altanen o heeeeeeeeeeela lördagen låg jag där.
Det syntes kan jag säga.. =))

Skönt med en eftersommarensolbränna..
Kanske bättrar på den lite till på Sicilien inför vintern.
Får se vad väder det blir där då..

Vakande i arla ottan, så attansbananeridetblåskåpettidigt..
Å kunde inte somna om.. :(

Å nu e det ingen större idé, funderar på frukost strax fast klockan är inte ens 7..
Har läst ifatt er andra lite, försöker hålla mig update via fb åtminstone när jag är iväg.

Händer nog inget större omvälvande denna veckan, blir ju bara jobb..
Lör spelar Sannex i Växjö, får se om jag kan ta mig dit..

HA EN BRA DAG !!!




Kommentarer

  1. Så roligt att ha en resa att se fram emot. Där ska vara så fint o mycket att se, har aldrig varit där.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg